کودک و نوجوان نبض تپنده هر کشوری است

۱۶خردادماه،

به گزارش سینماپرس، میرعلایی در این جلسه با تاکید بر اهمیت این جشنواره و جایگاه ویژه آن گفت: خوشبختانه به لطف خداوند جشنواره فیلم کودک و نوجوان ایران در سطح بین الملل اعتبار شایسته ای پیدا کرده که این نتیجه زحمت تمام کسانی است که در دوره های پیشین با جان و دل کوشیده اند تا این جشنواره مسیر درستی را طی کند. نبوت حضرت محمد (ص) ریشه در کودکی و تربیت صحیح دارد، و ذات حق طلبی و دین مداری در دوره کودکی در وجود هر فردی نهادینه می گردد. امسال جشنواره را به نام نامی رسول عشق و مهرورزی حضرت محمد مصطفی (ص) که پدر آسمانی تمام کودکان زمین است مزین می کنیم تا با تاسی به آموزه های گران سنگ آخرین پیامبر الهی بتوانیم با تاکید بر وحدت که نیاز فطری تمام جوامع بشری است، جشنواره را در فضایی معرفتی و درخور شان و شکوه نبی اکرم (ص) و همه کودکان که مخلوقات پاک سرشت خداوند می باشند برگزار کنیم.

گودرزی با سه حکم به جشنواره کودک رفت

سیداحمد میرعلائی روز قبل طی حکمی جعفر گودرزی را به عنوان مدیر اجرایی و مشاور دبیر و مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی جشنواره منصوب کرد. به این ترتیب با آغاز به کار ستاد خبری جشنواره، اطلاع رسانی درخصوص جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان روند فعالانه خود را آغاز و تا پایان برگزاری جشنواره در این حوزه فعالیت خواهد کرد.

جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی و مشاور اجرایی مدیرعامل این بنیاد است و سابقه مدیر روابط عمومی جشنواره فجر، مدیر روابط عمومی جشنواره جم، مدیر روابط عمومی سه دوره قبل جشنواره کودک و نوجوان و سالها فعالیت مطبوعاتی و … در کارنامه وی دیده می‌شود.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.