کوزه‌گری: آموزش هندبال در دانشگاه‌ها گامی موثر در پیشبرد اهداف فدراسیون است

۵ م دیماه ،

مجمع انتخابی هیات هندبال استان مرکزی با حضور رییس این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، در این مراسم جلال کوزه‌گری رییس فدراسیون هندبال در سخنانی با اشاره به بحث استعدادیابی و توجه به پتانسیل بالای این رشته در کشور، اظهار کرد: آموزش رشته هندبال در دانشگاه‌های کشور، گامی موثر در پیشبرد اهداف فدراسیون است.

وی با بیان اینکه پیگیری بحث استعدادیابی در فدراسیون در حال انجام است، گفت: هندبال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رشته‌ها، در راستای تعامل با فضای علمی و تحصیلات آکادمیک، با ورود به مراکز علمی می‌تواند به اهداف بلند مدت خود در مدت زمان کوتاهی دست یابد.

کوزه‌گری افزود: با همین رویکرد کلاس‌های آموزش هندبال را در سراسر کشور برگزار کرده و توانسته‌ایم علاقه‌مندان بسیاری را جذب این رشته گروهی کنیم.

رییس فدراسیون هندبال با بیان اینکه هیات‌های استانی بازوان فدراسیون می باشند، اظهار کرد: برای توسعه بیش از پیش این رشته، هیات‌های استانی باید تعامل خود را با نهادهایی چون آموزش و پرورش، صنعت و دانشگاه‌ها تقویت کنند.

به گزارش ایسنا، سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این مجمع حمایت خود را از هیات هندبال استان اعلام کرد.

ملکی با بیان اینکه در حد توان از هیات‌های ورزشی حمایت می‌کنیم، افزود: هندبال از جمله رشته‌های گروهی جذاب و پرطرفدار کشور است و باید تلاش کنیم در این رشته به جایگاه واقعی خود در کشور دست پیدا کنیم.

در پایان این مجمع «پرویز رضایی» با کسب ۱۷رای از ۱۹ رای ماخوذه، برای چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات هندبال استان مرکزی انتخاب شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.