کوزه‌گری: شاید برای حفظ مربی خارجی بانوان او را به یک باشگاه بدهیم

۳۰ آبان ،

17-73.jpg

جلال کوزه‌گری گفت: احتمال دارد برای حفظ مربی خارجی تیم ملی بانوان، او را به یکی از تیم‌های باشگاهی معرفی کنیم.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس فدراسیون هندبال در حاشیه مراسم سوگواری سالار شهیدان در کمیته ملی المپیک در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا برای حفظ مربی تیم ملی بانوان برنامه‌ای دارید خاطرنشان کرد: ممکن است که برای حفظ مربی بانوان او را به یکی از تیم‌های باشگاهی معرفی کنیم. این امکان وجود دارد. برای تیم مردان هم فعلا مربی خارجی نداریم و باید ببینیم که امکان جذب یک مربی هست یا نه.

وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده مبنی بر حضور همزمان نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال در هیات تهران گفت: جواب همه انتقادات را با عملکرد نوری باید پاسخ داد. حرکتی که امروز در هندبال بانوان به وجود آمده چیزی نیست که از دید کسی پنهان باشد. باید عملکرد نوری را بررسی کرد. او تاکنون چیزی را برای خودش نخواسته و همه فعالیت‌هایش را انجام داده است. من قبول ندارم که به سبب کار کردن در فدراسیون نباید در هیات تهران هم فعال باشد. این اتفاق در بسیاری از فدراسیون‌ها رخ داده و مشکلی نیست و حضور او در هیات تهران می‌تواند کمک‌حال عزیزان باشد.

کوزه‌گری در پاسخ به این پرسش که آیا امکان کسب مقام دومی در مسابقه‌های اینچئون کره وجود دارد؟ تاکید کرد: هیچ چیز در ورزش غیر ممکن نیست. قطعا اگر توجه لازم صورت گیرد این جایگاه به دست می‌آید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.