کوشکی؛ یکی از حامیان اقدام انصار حزب‌الله علیه “من مادر هستم”، هنوز فیلم را ندیده است! / پایگاه اینترنتی “مشرق” در لا به لای خبری در این باره، نوشت

۰۸م آذر ،

چهارشنبه, ۰۸ آذر ساعت ۰۶:۱۶ کافه سینما

کافه سینما-۶ و ۳۳ دقیقه بامداد چهارشنبه: محمدصادق کوشکی در گفتگویی با خبرگزاری مهر، ساعاتی پیش، از اقدام انصار حزب‌الله در برابر فیلم “من مادر هستم” دفاع کرده است. به این ترتیب او یکی از حامیان این اتفاق به شمار می‌رود. که متن کامل گفته‌های او و دیگر تایید کنندگان این موضع‌گیری شدید در برابر فیلم تازه‌ی فریدون جیرانی، در پست‌های دیگر کافه سینما خوانده‌اید.

من مادر هستم

و حالا پایگاه اینترنتی مشرق در گزارشی در باره اعتراض‌ها به فیلم تازه‌ی فریدون جیرانی، به نکته‌ی تازه‌ای اشاره کرده است. به گزارش کافه سینما، این پایگاه اینترنتی در ابتدای نقل قولی از کوشکی نوشته: «…در ادامه این قضایا  محمدصادق کوشکی  عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، که هنوز موفق به تماشای فیلم نشده دربارهٔ اعتراض اخیر انصار حزب‌الله به سازمان سینمایی در زمینه صدور مجوز اکران بعضی فیلم‌های مسئله‌دار گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم شکایت این دوستان به قوه قضاییه در دست بررسی است و روند اجرایی خود را طی می‌کند. هنوز کیفرخواستی در این زمینه صادر و دادگاهی برگزار نشده‌است پس هنوز قضاوت دربارهٔ سرانجام آن شکایت زود است.»

متن کامل گفته‌های او و بیژن نوباوه و علی مطهری، حامیان این جریان در برابر این فیلم را، این جا و این جا در کافه سینما بخوانید.

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.