کونته: پیروزی با این نتیجه‌ باور نکردنی است

۲۵ام بهمن ،

1918328_w1.jpg

سرمربی یوونتوس پیروزی سه بر صفر برابر سلتیک آن هم در ورزشگاه اختصاصی این تیم را باورنکردنی دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یوونتوس در آغاز دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغازی توفانی داشت و موفق شد با سه گل برابر میزبانش، سلتیک اسکاتلند به پیروزی برسد و تا حدودی صعودش را از این مرحله قطعی کند. سرمربی یووه پیروزی برابر سلتیک آن هم در خانه این تیم را کاری بزرگ دانست.

آنتونیو کونته در پایان بازی گفت: “پیروزی ارزشمند و مهمی بود. بازی در چنین فضایی اصلا آسان نیست. بارها در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بازیکن به میدان رفته‌ام اما هیچ‌گاه با چنین جوی روبه‌رو نشده بودم. پیروزی در ورزشگاه سلتیک بسیار سخت است؛ چرا که جو خاص خود را دارد.”

سرمربی بیانکونری افزود: “در بسیاری از اوقات به سبب صدای بالای تماشاگران نمی‌توانستم فرمان‌های تاکتیکی را به بازیکنان منتقل و با آنها صحبت کنم. وقتی ضربه کرنر برای حریف به دست می‌آمد، ورزشگاه از شور و هیجان بسیار نزدیک بود، منفجر شود. باید به ستایش از شاگردانم بپردازم. پیروزی با چنین نتیجه‌ای اصلا آسان نیست. آنها در طول ۹۰ دقیقه بدون اشتباه ظاهر شدند. از ویدال و مارکیزیو خواستم تا اجازه هنرنمایی به هافبک‌های حریف را ندهند و به آنها فشار بیاورند. هر دوی آنها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند. از این برد قاطعانه بسیار خوشحالم. پیروزی در این ورزشگاه و با این نتیجه‌ باور نکردنی است اما به آن دست یافتیم.”

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.