کوهکن خبرداد: «باهنر» کاندیدای پیشنهادی ریاست‌جمهوری جامعه نمایندگان ادوار

۲۴ام بهمن ،

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار گفت: “محمد‌رضا باهنر” به عنوان کاندیدای پیشنهادی جامعه نمایندگان ادوار به جبهه پیروان اعلام شد.
“محسن کوهکن” دربارهٔ کاندیدای پیشنهادی جامعه نمایندگان ادوار اظهار داشت: جامعه نمایندگان ادوار، “محمد‌رضا باهنر” را به عنوان کاندیدای پیشنهادی خود به جبهه پیروان اعلام کرد و مقرر شده تا جلسه‌ای با وی دربارهٔ حضورش در انتخابات داشته باشیم.

وی بیان کرد: اعضای جبهه پیروان اشخاص مورد نظر خود را برای کاندیداتوری در انتخابات به این مجموعه پیشنهاد ‌می‌کند تا طی فرایند مورد نظر جبهه، مقبولیت آنها مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت، به عموم معرفی شود.

کوهکن تاکید کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با باهنر برای حضور وی در انتخابات داشته‌ایم؛ وی تاکنون تصمیمی قطعی برای ورود به عرصه انتخابات اتخاذ نکرده است.

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به اینکه کاندیدا‌های ریاست جمهوری به دو دسته تقسیم می‌شوند، خاطرنشان کرد: عده‌ای از نامزدهای انتخاباتی خود تصمیم‌گیرنده می باشند و عده‌ای نیز تصمیمی برای ورود به انتخابات ندارند، بلکه تشکل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و گروه‌ها از آنها درخواست حضور در انتخابات می‌کنند، که باهنر از دسته دوم محسوب می‌شود.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.