کوچک‌ترین حافظه جامد جهان عرضه شد

۱فروردین ۱۳،

 

شرکت Apacer حافظه جامدی را با نام SDM4 7P/180D SSD روانه بازار کرده است که در خانواده حافظه‌های جانبی فوق باریک طبقه‌بندی می‌شود.
 
Apacer launches ultra-slim SSD storage module
 
شرکت Apacer حافظه جامدی را با نام SDM4 7P/180D SSD روانه بازار کرده است که در خانواده حافظه‌های جانبی فوق باریک طبقه‌بندی می‌شود تا کاربرانی که علاقمند به استفاده از گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی می باشند بتوانند این محصول را به عنوان یک دستگاه الکترونیکی کوچک و کاربردی با خود حمل کنند.
 
به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی ، حافظه جامد SDM4 7P/180D در دو مدل و با ضخامت‌های ۶٫۴۲ و ۶٫۹۰ میلیمتر ارایه شده که وزن آن‌ها بین ۳ و ۵ گرم است و هر دوی آن‌ها می‌توانند تا ۳۲ گیگابایت اطلاعات را در خود جا دهند.
 
این حافظه‌های جامد به صورت ضد شوک، ضد لرزش‌های شدید و ضد ضربه ساخته شده‌اند و میزان مصرف انرژی در آن‌ها به حداقل ممکن رسیده است، مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری می‌توانند ابزارهای کاربردی برای این محصول را ارتقا دهند.
 
این طور که شرکت Apacer اعلام کرده است، هر یک از این دو محصول نسبت به حافظه‌های جایگزین mSATA مبتنی بر فناوری SSD تا ۴۰ درصد کوچکتر شده‌اند و به‌راحتی می‌توان از آن‌ها برای انواع دستگاه‌های الکترونیکی همراه استفاده کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.