کوچ مدیرعامل مخابرات تهران به همراه اول

۳۱اردیبهشت، فارس- زمزمه‌های تغییر مدیریت در شرکت مخابرات استان تهران و همراه اول سرانجام تعبیر شد و مدیرعامل مخابرات تهران، این شرکت را به مقصد مخابرات ایران و همراه اول ترک کرد.

زمزمه‌های قدیمی تغییر مدیریتی در شرکت مخابرات استان تهران و شرکت همراه اول که مدت‌ها است شنیده می‌شود سرانجام تعبیر شد و روز قبل هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) و شرکت مخابرات استان تهران دست‌خوش تغییراتی شد.

به تازگی نیز مظفر پوررنجبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نشستی با خبرنگاران در خصوص زمزمه‌های تغییر مدیر عامل مخابرات و همراه اول، این موضوع را تایید کرده و گفته بود: با توجه به تغییراتی که در هیئت مدیره‌های این دو شرکت در پیش‌رو داریم، احتمال تغییر مدیرعامل آنها نیز وجود دارد.

اکنون این پیش بینی در مورد شرکت مخابرات استان تهران تعبیر شده است.

محمد روح اللهی مدیر عامل سابق شرکت مخابرات استان تهران از هیئت مدیره این شرکت خارج و به‌عنوان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار منصوب شده است.

با خروج روح اللهی و نجمی از هیئت مدیره مخابرات تهران، صیدی و شیدایی در جمع ۵ نفره هیئت مدیره جایگزین شدند و هم‌اکنون یافتیان، بقایی، شیدایی، صیدی و صادقی در هیئت مدیره شرکت مخابرات استان تهران حضور دارند.

مدیر عامل تازه شرکت مخابرات استان تهران نیز باید توسط هیئت مدیره تازه شرکت تعیین شود.

از سوی دیگر با ورود محمد روح اللهی به همراه اول، تغییراتی در هیئت مدیره این اپراتور نیز ایجاد شده است.

همراه اول که مدتی است مجوز افزایش تعداد اعضای هیئت مدیره از ۵ به ۷ نفر را بدست آورده، با ابقای ۵ عضو هیئت مدیره فعلی، محمد روح اللهی را به نمایندگی از شرکت مخابرات استان تهران و حمید رضا رفیعی را به نمایندگی از شرکت مخابرات استان اصفهان به هیئت مدیره همراه اول اضافه کرده است.

حمیدرضا رفیعی در قبل رییس هیئت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار بوده است.

به این ترتیب هم‌اکنون هیئت مدیره ۷ نفره همراه اول را مسعود مهردادی رییس هیئت مدیره، مظفر پور رنجبر نائب رییس هیئت مدیره، وحید صدوقی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، ناصر یوسف پور، رسول سرائیان، محمد روح اللهی و حمید رضا رفیعی تشکیل می‌دهند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.