کوچ معلمان از تنها دبیرستان تیزهوشان دخترانه بوشهر

آموزش > متوسطه– بوشهر:
تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه تیزهوشان فرزانگان بوشهر و اولیای آنان با ابراز نارضایتی از وضعیت کیفیت آموزشی این دبیرستان اعلام کردند: متأسفانه شرایطی ایجاد شده که بهترین معلمان ما از این مدرسه رفته‌اند و کیفیت آموزش در این مدرسه پایین آمده که می‌توان این موضوع را به خوبی در آمار قبولی در کنکور و همچنین آزمون‌های پیشرفت تحصیلی مشاهده کرد که این کاهش کیفیت به هیچ وجه زیبنده مدرسه تیزهوشان نیست.

یکی از این دانش‌آموزان به مهر گفت: دانش‌آموزان این مدرسه از طریق امتحان ورودی به این مدرسه وارد شده‌اند و انتظار دارند از امکانات مناسب و معلمانی بهتر از سایر مدارس بهره ببرند. داشتن معلمان خوب، مجرب و کارا از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه دانش‌آموزان است و می‌تواند در دستیابی به موفقیت بسیار تأثیرگذار باشد.

یکی دیگر از دانش‌آموزان دبیرستان تیزهوشان فرزانگان نیز گفت: ‌ فرم نظرسنجی از اداره آموزش و پرورش به ما داده‌ بودند تا ارزشیابی معلمان را انجام دهیم، ما نیز به معلمانی که توانایی بیشتری داشتند نمرات بهتری دادیم ولی متأسفانه شاهد رفتن معلمانی هستیم که نمره‌های بیشتری گرفته‌اند و معلمانی که کمتر مورد توجه دانش‌آموزان بودند مانده‌اند!


RSS

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آهووو:

    سلام.من هم عضو این مدرسه بودم.ماوقتی امتحان ورودی دادیم خیلی استرس برای قبولی داشتیم.امادیدیم ۹۰ نفر حتی بدترین هارا هم در ذخیره پذیرفتند.وبدین ترتیب همم سطح ۳کلاس پایین آمدهم به دیگر مدارس لطمه وارد شد که مدرسه ی خوبی مثل رضوان در برازجان دیگر مثل قبل نبود.معلم های خوب هم می روند.وشهریه ای بالا می گیرند وامکاناتی بسیار محدود دارند.با این حال برای اول دبیرستان ماباز هم۹۰ نفر هستیم وکسی از این عمل درس نمی گیرد.عاجزانه خواهشمند رسیدگی هستیم ما استعداد های خوبی داریم اما برخلاف اسمش استعداد یابی نمی کنند.
    ممنون می شوم این هارا به گوش عمل کنندگان برسانید

    لطفا با آینده ی ما بازی نکنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.