کویت میزبان کنگره اتحادیه ورزشی نویسان آسیا/ دکتر احمدی، نامزد دبیرکلی و نایب رییسی آسپو

۰۷م آذر ،

شانزدهمین کنگره اتحادیه ورزشی نویسان آسیا(ASPU) طی روزهای دهم تا دوازدهم آذر ماه به میزبانی انجمن ورزشی نویسان کویت با حضور جیانی مرلو رییس ایپز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی انجمن ورزشی نویسان ایران، مهم ترین دستور کار این کنگره برگزاری انتخابات هیات رییسه اتحادیه ورزشی نویسان آسیا برای چهار سال آتی است که طی آن رییس، دبیرکل، نایب رییس اول، نواب رییس، خزانه دار، و اعضای هیات رییسه با رای نمایندگان کشورهای آسیایی عضو آسپو انتخاب خواهند شد.

اتحادیه ورزشی نویسان آسیا همزمان با برگزاری بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ در تهران پایه گذاری شد و بطور رسمی فعالیت خود را از سال ۱۹۷۸ آغاز کرد. مقر این اتحادیه در سال های اولین فعالیت در کشور کویت بود که پس از حمله صدام به این کشور، به شرق آسیا منتقل شد.

ریاست اتحادیه ورزشی نویسان آسیا در طی بیست سال گذسته به عهده “پارک کاپ چول” از کشور کره جنوبی بوده است که وی با عدم اعلام کاندیداتوری خود، این مسئولیت را به رییس تازه منتخب این دوره از انتخابات واگذار خواهد کرد.

برای کسب کرسی نایب رییس اول ابن اتحادیه نیز نمایندگان کشورهای چین، عربستان سعودی، قطر، مغولستان، و بنگلادش با هم رقابت دارند.

دکتر احمدی رییس انجمن ورزشی نویسان ایران از سال ۲۰۰۲ به عضویت هیات رییسه اتحادیه ورزشی نویسان آسیا درآمد و در سال ۲۰۰۶ نیز به عنوان نایب رییس انتخاب شد. احمدی در انتخابات این دوره برای پست های دبیرکلی و نایب رییسی این اتحادیه داوطلب شده است.

در شانزدهمین کنگره اتحادیه ورزشی نویسان آسیا دکتر احمدی به عنوان نایب رییس آسپو، منوچهر زندی به عنوان نایب رییس ایپز، و میثم زمان آبادی و رضا خسروی دبیرکل و خزانه دار انجمن ورزشی نویسان ایران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.