کیانوش رحمتی: ۱۴۰ درصد از استقلال طلب دارم/ کره‌ای‌ها در ضربات ایستگاهی خطرناک‌اند

۲۶خردادماه،

هافبک میانی استقلال با ابراز امیدواری از پیروزی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی می گوید امیدوار است مشکلات استقلال هر چه سریعتر حل شود.

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با انتقاد از مطبوعات دربارهٔ آخرین وضعیتش، اظهار کرد: متاسفانه هر روز روزنامه‌ها یکی را وارد می‌کنند و یکی را خارج می‌کنند، یک روز من را به فلان تیم می‌برند و روز دیگر من را به استقلال باز می‌گردانند. من فقط یک مذاکره کوچک با مس کرمان داشتم و هیچ صحبتی با تیم‌های دیگر نداشتم. در حال حاضر هم چند پیشنهاد شهرستانی دارم، ولی صبر می‌کنم تا ببینم وضعیت استقلال چگونه خواهد شد. یک روز معاون باشگاه استقلال با من تماسی گرفت و گفت که مرا می‌خواهند، اما بعد از آن تماسی گرفته نشد و من فعلا دست نگه داشتم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر از استقلال طلب دارد، اظهار کرد: ۱۴۰ درصد از استقلال مطالبه دارم. ۱۰۰ درصد از سال قبل و ۴۰ درصد از سالهای قبل. این یک رکورد جهانی است. با این حال من همواره سکوت کرده‌ام. ما چون در کورس قهرمانی بودیم هیچ چیزی نمی گفتم و با وجود این که در تمرینات هم خوب بودم و خود آقای قلعه‌نویی هم همین نظر را داشت، ترجیح می دادم که حاشیه‌ای ایجاد نکنم و به خاطر این که دیر به تیم اضافه شدم چندان فرصت بازی نداشتم. به هر حال من در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و اولویتم هم استقلال است. امیدوارم شرایط مالی و فوتبالی‌ام جوری باشد که در استقلال ماندگار شوم.

هافبک میانی استقلال با ابراز امیدواری از حل شدن مشکلات استقلال، افزود: هر کجا که می رویم هواداران نگران تیم می باشند. امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات حل شود، چرا که هواداران اذیت می‌شوند. پرسپولیس مدت‌هاست که تمرینش را آغاز کرده، اما وضعیت استقلال مشخص نیست. از مسئولان می‌خواهم که حمایت همه جانبه‌ای از استقلال کنند، چرا که رفتن به فینال آسیا، هیچ کاری برای این تیم ندارد.

او در پایان با ابراز امیدواری از برتری تیم ملی کشورمان برابر کره جنوبی، به ایسنا گفت: با این بازی‌های خوبی که از تیم ملی دیده‌ام و اتحادی که بین بازیکنان ما وجود دارد مطمئنم بازنده نخواهیم بود. مساله اصلی هم همین است. من فقط نگران ضربات ایستگاهی کره‌ای‌ها هستم، چرا که اگر خاطرتان باشد آنها برابر ما سه بار از همین ضربات دیرک دروازه‌ ما را به لرزه در آوردند. اگر ما تمرکز داشته باشیم، توانایی پیروزی برابر کره را داریم و امیدوارم هر چه که می‌شود در نهایت روز سه‌شنبه دل مردم ما شاد شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.