کیانوش رستمی ؛ اولین مدال المپیک کاروان ایران را کسب کرد

کیانوش رستمی ؛ اولین مدال المپیک کاروان ایران را کسب کرد

با آغاز رقابت‌های وزنه برداری دسته ۸۵ کیلو امشب دو نماینده ایران به مصاف ۸ وزنه بردار دیگر در گروه A رفتند.

در همان ابتدای کار و در حرکات یکضرب سهراب مرادی ۳ بار در مهار وزنه ۱۶۶ کیلویی رقابت‌ها ناکام ماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت. وی از مصدومیت کشاله پا رنج می برد. وی در سال ۲۰۱۲ و در رقابت‌های قهرمانی آسیا کره جنوبی با رکورد مجموع ۳۸۸ کیلوگرم (۱۷۲ در یکضرب و ۲۱۶ کیلوگرم) قهرمان شده بود.

در ادامه این رقابت کیانوش رستمی دیگر وزنه بردار دسته ۸۵ کیلویی کشورمان در انتخاب اول خود وزنه ۱۷۱ کیلویی را بالای سر برد. وی در ادامه وزنه ۱۷۴ کیلویی را انتخاب کرد اما این بار مقابل این وزنه ناکام بود. رستمی بلافاصله برای بلند کردن این وزنه وارد شد که دوباره در مهار آن ناکام ماند تا به این ترتیب در حرکات یکضرب با ۱۷۱ کیلو به کار خود خاتمه دهد. وی در این دسته پنجم شد.

 در حرکات یکضرب لو از چین با مهار وزنه ۱۷۸ کیلویی اول شد و وزنه‌برداران روسیه و لهستان دوم و سوم شدند. این وزنه بردار در حرکات دوضرب ۳ بار در مهار وزنه ۲۰۵ کیلویی ناکام بود تا از دور رقابت‌ها حذف شود.

در ادامه و در حرکات دوضرب رستمی کار خود را با مهار موفق وزنه ۲۰۹ کیلویی آغاز کرد تا با توجه به حذف وزنه بردار چینی، امید برای کسب مدال توسط کیانوش به کاروان وزنه برداری کشورمان بیشتر شود، اما برای دومین حرکت خود وزنه ۲۱۴ کیلویی را انداخت تا کار به حرکت سوم بکشد.

در حرکت سوم نیز رستمی باز هم ناموفق بود تا با مجموع ۳۸۰ کیلو پس از وزنه برداران لهستان و روسیه سوم شود.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.