کیبورد هوشمند برای کاربران مبتدی

با افزایش کاربرد کامپیوترهای شخصی در کارهای روزمره، اغلب ما در هر روز زمان زیادی را به تایپ کردن با کامپیوتر شخصی خودمان مشغول هستیم.

26-03

دنیای‌اقتصاد-در میان ما اما تنها عده‌ای نسبتا کم می‌توانند بدون نگاه کردن به نمایشگر و با سرعت مناسب تایپ بکنند و بیشتر کاربران بعد از تایپ کردن کلمه برای اطمینان از درست تایپ شدن آن به نمایشگر نگاه می‌کنند.

درست به همین دلیل هم هست که شرکت Keyview به‌تازگی یک محصول جدید و جالب را برای کاربران نه چندان سریع و حرفه‌ای در تایپ کردن طراحی و به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید که یک کیبورد هوشمند است با نامSmartype به بازار معرفی شده است و به کاربران مبتدی کمک می‌کند تا با سرعت و دقت بیشتری تایپ کنند.

در بالای این کیبورد و به موازات کلیدهایش یک نمایشگر افقی قرار دارد که این امکان را به کاربر می‌دهد تا هرچه را تایپ می‌کند با یک نگاه کوتاه به نمایشگر مرور کرده و از درست بودن آن اطمینان پیدا کند.

همچنین کاربر می‌تواند ایمیل‌ها، فیدها، پست‌های فیس‌بوک و توییتر خود را از طریق این نمایشگر باریک دنبال کند و در هنگام تایپ کردن به راحتی به زندگی آنلاین خودشان هم ادامه بدهند.

این کیبورد هوشمند و جالب طراحی بدنه ساده و سبکی داشته و نمایشگر آن به گونه‌ای طراحی شده است که به خاطر نزدیک بودن به منطقه دید چشمی از خم شدن مکرر گردن به سمت پایین و بالا جلوگیری می‌کند.

شرکت Keyview اعلام کرده است که این محصول جدیدش می‌تواند مهارت کاربران آماتور و سرعت تایپ صحیح کلمات را از طریق کنترل دید در آنها تقویت کند. با این همه اما این شرکت هنوز اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه این کیبورد را اعلام و منتشر نکرده است.


اخبار فن آوری نوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.