کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه شهید بهشتی ارتقا می‌یابد

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برنامه ما ارتقاء سطح کیفیت خدمات است که از طریق آموزش و پژوهش به کیفیت بپردازیم و فعلا شتاب توسعه کمی را کم می‌کنیم.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ علی‌اصغر پیوندی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حاشیه افتتاحیه بخش‌های تازه شهدای یافت آباد در مورد برنامه‌های تازه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در بهداشت و درمان ما باید بتوانیم رضایتمندی بیشتر مردم را با توجه به گستردگی کار در مناطق تحت پوشش به دست آوریم.

وی این اشخاص را ۵ میلیون و ۲۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: مسائل بهداشت و درمان مسائل روزمره است و ما با وسواس و شدت و حدت خود مسائل را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم مردمی را که برای درمان مراجعه می‌کنند از طبقات مختلف تخت پوشش قرار دهیم و نیازهای اولیه را به آنها ارائه کنیم و رضایتمندی را افزایش دهیم.

پیوندی در مورد افتتاح بخش‌های درمانی تازه گفت: در مورد بخش‌های درمانی تازه به زمان طولانی‌تر و بازنگری مجددتر نیازمندیم که امیدواریم بتوانیم با توجه به نیاز مردم و گستردگی کار که از فیروزکوه تا پاکدشت و ورامین را شامل می‌شود با برنامه‌ریزی دقیق و زمانبندی مناسب رضایتمندی مردم را کسب کنیم.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.