کیف‌زن خارجی در قم دستگیر شد

فروردین ۱۴۰۳

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارق حرفه‌ای کیف‌زن خارجی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی قدمی افزود: پس از وقوع سرقت‌های متعدد کیف‌زنی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارق پس از وقوع این سرقت‌ها بلافاصله از محل سرقت متواری می‌شد، افزود: پس ازتلاش‌های شبانه‌روزی ماموران بالاخره سارق در حین سرقت در یک عملیات ضربتی توسط عوامل پوششی مستقر در حرم مطهر دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار داشت: پس از انتقال متهم به آگاهی مشخص شد که سارق تبعه خارجی است و در فصول مختلف برای سرقت به کشورمان سفر می‌کند و پس از سرقت که بیشتر پول و طلاجات است به کشورش باز می‌گردد.

قدمی اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی سارق به پنج فقره کیف‌زنی در داخل حرم مطهر اعتراف کرده و در این زمینه سه نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در پایان از زائرین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) خواست هنگام ورود به داخل محوطه ضریح از به همراه داشتن کیف دستی اجتناب کرده و وسایل باارزش خود را تحویل باجه امانات دهند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.