کیمیایی به تماشای آخرین ساخته رفیق چهل ساله خود نشست

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

شب قبل (۹ مهرماه) مراسم اکران خصوصی فیلم ˝گناهگاران˝ با حضور عوامل فیلم و چهره‌های شناخته شده سینمای ایران در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ممتاز نیوز؛ در این مراسم چهره‌های مختلفی از بازیگران و کارگردانان شناخته شده سینمای ایران حضور داشتند. مسعود کیمیایی، کارگردان کهنه‌کار سینما نیز یکی از حاضرین این مراسم بود که به تماشای تازه‌ترین فیلم رفیق چهل ساله خود نشست.

در ابتدای این مراسم رامبد جوان به روی صحنه رفت و در سخنان کوتاهی گفت: به دستور فرامرز قریبیان برای عرض خیرمقدم به میهمانان پشت تریبون قرار گرفتم و از مسعود کیمیایی، پرویز نوری، مهناز افشار و دیگر سینماگران حاضر در این مراسم برای حضورشان در این مراسم قدردانی می‌کنم.

مسعود کیمیایی، مهناز افشار، پرویز نوری، میترا حجار، هنگامه قاضیانی، پولاد کیمیایی، رضا یزدانی، جواد طوسی، امیر قادری، رامبد جوان، سام قریبیان، رضا رویگری و  هنرمند قدیمی سینمای ایران نصرت‌الله وحدت از حاضرین مراسم بودند.

بهاره کیان افشار بازیگر نقش “آسمان” در فیلم کناهگاران در مراسم شب قبل حاضر نبود.

فیلم “گناهکاران” تازه‌ترین ساخته فرامرز قریبان در مقام کارگردان است که در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفت و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

اکران عمومی این فیلم از صبح امروز چهارشنبه (۱۰ مهرماه) در گروه سینمایی آفریقا آغاز می‌شود.

فرامرز قریبیان، رامبد جوان، قطب‌الدین صادقی، نسرین مقانلو، بهاره افشاری، شقایق فراهانی، محمد متوسلانی، همایون ارشادی و کوروش تهامی بازیگران این اثر سینمایی می باشند.

 انتهای پیام/۵۵/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.