کیهان، دوری جباری را حداقل سه ماه تخمین زد

مجتبی جباری ، هافبک تیم استقلال امروز صبح تحت عمل جراحی قرار گرفت این بازیکن که به این عمل رضایت نمی داد سرانجام ناچار شد مقابل پزشکان کوتاه بیاید و زیر نظر پزشک دیگری نسبت به عملهای قبلی اش عمل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هافبک استقلال در حالی زیر نظر دکتر کیهان تحت عمل جراحی قرار گرفت  که پیش از این اعلام کرده وبود که قصد ندارد تحت عمل جراحی قرار گیرد و قصد دارد با شرایط متفاوتی برای بازگشت آماده شود اما پزشکان وی را راضی کردند تا تحت عمل جراحی قرار گیرد.

گفتنی است: این بازیکن با شرایط متفاوتی و برای چندمین مرتبه متوالی تحت عمل جراحی قرار گرفت و دکتر کیهان مینیسک پای وی را و زیر تیغ جراحی اش قرار داد.
از طرفی اعلام شده است که به پزشکان اعلام کردند پس از عمل در خصوص شرایط وی اظهار نظر می کنند قراراست دراین خصوص جلسه ای تشکیل شود و پس از آن در مورد شرایط وی برای آغاز تمرینات اظهار نظر شود.

این درحالی است که آبی ها و امیر قلعه نوعی در انتظار بازگشت جباری هستند و روی حضور وی در تمرینات و ترکیب تیم حساب ویژه باز کردند.

شایان ذکر است: پزشک این بازیکن اعلام کرده است که دوری جباری از تمرینات و ترکیب استقلال حداقل سه ماه است و وی نمی تواند با عجله به تمرینات بازگردد بدلیل اینکه پای این بازیکن ضعیف شده است و همین دلیل نمی تواند به زودی وبا عجله بازگردد زیرا پیش از این نیز چنین اتفاقی در خصوص وضعیت وی رخ داده است و تکرار این ماجرا و عجله برای حضورش در زمین مسابقه برای وی اتفاقات خوبی را به همراه ندارد ، به همین دلیل جباری باید کاملا آماده باشد که تیم همراهی کند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.