کی‌روش: برای لحظه لحظه بازی با قطر استراتژی داریم/وینگادا روی نیمکت نمی‌نشیند

۱۳خردادماه،

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت، در نبودش روی نیمکت تیم ملی مشکلی برای اداره تیم وجود ندارد و وینگادا هم کنارش خواهد نشست، نه روی نیمکت تیم ملی ایران.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارلوس کی‌روش پیش از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال ایران و قطر در جمع خبرنگارن گفت: همه تیم‌ها برای گرفتن امتیاز به میدان می‌آیند اما چیزی که برای ما مهم است آماده بودن تیم ایران است ما کملا به لحاظ روحی و جسمی آماده جنگیدن هستیم تا این بازی را ببریم انگیزه بالایی داشته و به قدرت‌مان اطمینان داریم.

کی‌روش در واکنش به اینکه در نبود شما چه کسانی روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشیننند و آیا مشکل خاصی از این بابت بهن وجود نمی‌آید گفت: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی به وجود ببیاد من با کادر فنی‌ام هماهنگ هستم بازیکنان و همین طور کادر فنی دقیقا می‌دانند من چه انتظارهایی دارم. دستیاران من یعنی آنتونی سیموئز، دن گاسپار و امید نمازی روی نیمکت می‌نشینند و وینگادا روی نیمکت نخواهد بود. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در اداره تیم به وجود بیاید.

سرمربی تیم ملی در واکنش به اینکه ترکیب تیم ملی چیست گفت: تا حداکثر ۱۰ دقیقه دیگر ترکیب تیم ملی مشخص می‌شود و من الان نمی‌توانم آن را بگویم چون نمی‌خواهم هیچ گونه آوانسی بدهیم تا قطری‌ها بخواهند از آن استفاده کنند. چیزی که می‌توانم بر آن تاکید کنم آمادگی کامل تیم ایران است و مطمئنم برای مرگ و زندگی می‌جنگند.

کی روش گفت: استراتژی تیم ما برای این مسابقه برای هر دقیقه مشخص است و برای ما مهم است که بازیکنان بتوانند این استراتژی را در زمین به خوبی پیاده کنند. ما باید بتوانیم بازی را مدیریت کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.