کی‌روش: به دنبال صعود از مرحله گروهی هستیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

سرمربی تیم ملی، گفت:درست است که بحث‌هایی میان من و کفاشیان به وجود می‌آید، اما با یکدیگر همدلیم و اهداف مشترک بسیاری داریم.

کارلوس کی روش

 

خانه ورزش: کارلوس کی‌روش پس از دریافت تندیس و لوح تقدیر در مراسم تجلیل از “مردان قانونمند فوتبال ایران”، اظهار کرد: از همه برگزار کنندگان این مراسم و تمامی حضار و همچنین همه فوتبالیست‌هایی که در تمام طول تاریخ، فوتبال را زنده نگه داشته‌اند و مربیانی که به خاطر حضور آنها فوتبال توسعه یافته است صمیمانه قدردانی می‌کنم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، افزود: همچنین از داوران فوتبال نیز تشکر می‌کنم، زیرا اگر آنها نبودند ما نمی دانستیم پس از باخت چه کسی را مقصر بدانیم!

 

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر این که آیا تیم ملی از گروه خود در جام جهانی صعود می‌کند یا خیر؟ گفت: قطعا هدف ما نیز صعود از گروه خود در جام جهانی خواهد بود.

 

کی‌روش در پاسخ به سوالی دربارهٔ رابطه و تعامل خود با فدراسیون فوتبال نیز، خاطر نشان کرد: همان طور که کفاشیان گفت گاهی اوقات بحث‌هایی میان ما اتفاق می‌افتد، اما همیشه سعی می‌کنیم اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم و پس از صعود به جام جهانی اهداف مشترک بسیاری با هم داریم و من از وی تشکر می‌کنم.

 

سرمربی تیم ملی گفت: با تمام احترامی که برای تمام رشته‌های ورزشی قائلم، اما فوتبال ورزش مورد علاقه مردم دنیاست و در طول ۱۰۰ سال قبل دست اندرکاران فوتبال در جهان بدون توجه به نژاد و مذهب فوتبال را در دنیا توسعه داده‌اند و به همین جهت من اسم آن را سازمان ملل ورزش گذاشته‌ام.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران داوران را جزئی از فوتبال دانست و گفت: مشکلات داوری در همه جای دنیا وجود دارد و بدون حضور آنها انجام فوتبال غیرممکن است.

 

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش در حاشیه مراسم تجلیل از “مردان قانونمندار فوتبال ایران” در جمع خبرنگاران، گفت: شب فوق‌العاده‌ خوبی بود و از دست اندرکاران اجرای این مراسم خوب تشکر می‌کنم. شاهد برنامه بسیار زیبایی بودیم.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی دربارهٔ اختلافات پیش آمده میان جامعه فوتبال نیز، گفت: تنها باید سخت کار کنیم، زیرا این بهترین راه برای پیشرفت است.

 

وی دربارهٔ انتقادات از داوران در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیز، تصریح کرد: مشکلات داوری از جمله بحث‌هایی است که در تمام دنیا وجود دارد. آنها جزئی از فوتبال محسوب می‌شوند و بدون وجود داوران انجام فوتبال غیر ممکن است و باید از آنها حمایت کنیم.

 

کی‌روش در برابر سوال خبرنگاران دربارهٔ وضعیت تیم ملی در آستانه بازی با تایلند حاضر به پاسخگویی نشد.

 

 

ایسنا

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.