کی روش: در بازی دوستانه نتیجه برای ما مهم نمی باشد / مصدومیت علی کریمی جدی نمی باشد

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان در این بازی نشان دادند که انگیزه بسیاری برای حضور در تیم ملی دارند و به طور قطع در آینده از این بازیکنان در ترکیب تیم استفاده خواهیم نمود.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در بازی دوستانه نتیجه برای ما مهم نمی باشد، مهم این است که بسیار از بازیکنان جوان و با انگیزه پشت دربهای تیم ملی ایستاده اند.

وی تصریح نمود: بازیکنان در این بازی نشان دادند که انگیزه بسیاری برای حضور در تیم ملی دارند و به طور قطع چهار هفته دیگر در غرب آسیا مسابقاتی را خواهیم داشت که از این بازیکنان در ترکیب تیم استفاده خواهیم نمود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص مصدومیت علی کریمی خاطر نشان نمود: کریمی دچار کوفتگی شد که طبق نظر کادر پزشکی تصمیم گرفتیم به بازی ادامه ندهد تا مشکل جدی برایش پیش نیاید.

کی روش در پاسخ به این سوال که آیا ازبکستان را قوی تر میدانید یا کره ی جنوبی را، اظهار داشت: فکر می نمایم بازی سختی را پیش رو داریم و معتقدم که ازبکستان فشرده تر از کره بازی می نماید و برای گرفتن یک مساوی به ایران می آید و نتیجه ی تساوی برای این تیم خوب است.

سرمربی تیم ملی در خصوص حضور هواداران در دیدار با ازبکستان گفت: حضور هواداران برای ما بسیار مهم است و مطمئنم تیم ملی کشورمان را حمایت می نمایند، در بازی با ازبکستان به یار دوازدهم نیاز داریم و از آنها می خواهیم با پرچم سه رنگ ایران به ورزشگاه بیایند و تیم ملی را تشویق نمایند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.