کی روش پس از باخت ازبکستان از ایران رفت

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

22-167.jpg

کارلوس کی‌روش پس از شکست ایران برابر ازبکستان تهران را ترک کرد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارلوس کی‌روش که iبه سبب محرومیت از نشستن روی نیمکت تیم ملی نمی توانست در نشست خبری پس از دیدار ایران مقابل ازبکستان حاضر شود، شب قبل ترجیح داد پس از چند دقیقه قدم زدن در ورزشگاه تاریک آزادی و بدون این که در میکسد زون حضور پیدا کند و درباره این شکست iبه خبرنگاران پاسخی دهد، ورزشگاه را ترک کند.

این در حالی است که کی‌روش پس از دیدار برابر کره جنوبی و با توجه iبه اخراجش در آن بازی در حالی که شرایط حضور در نشست خبری را نداشت iبه میان خبرنگاران آمد و درباره آن پیروزی بزرگ صحبت کرد.

اما سرمربی تیم ملی دیشب حتی iبه رختکن تیم ملی هم نرفت تا مشخص شود او چقدر از شکست برابر ازبکستان عصبانی است .

در حالی که سران فدراسیون ایران شیوه تازهی را در پیش گرفته‌اند و در روزهای پس از شکست سکوت را iبه توضیح دادن ترجیح می‌دهند اکنون آنها باز هم درباره وضعیت تیم ملی تصمیم iبه سکوت گرفته‌اند و حتی از اطلاع رسانی مسافرت سرمربی تیم ملی ایران نیز اجتناب می‌کنند. با این حال بر اساس خبرها دریافتی کی‌روش شب قبل تهران را iبه مقصد پرتغال ترک کرده است.

بر خلاف مرتبه‌های پیش وقتی برای بازگشت کی‌روش iبه ایران اعلام نشده است، هر چند با توجه iبه در پیش بودن رقابت‌های غرب آسیا در آذر ماه می‌توان پیش‌بینی کرد که سرمربی تیم ملی در دو هفته‌ آینده iبه تهران باز می‌گردد.

به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش iبه سبب عدم پرداخت مطالباتش از فدراسیون ایران ناراضی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.