«کی می‌رسد باران؟» در بهار می‌رسد

۲۴م اسفند ،

کیوان ساکت از انتشار یافتن آلبوم بارانی خود را فصل باران‌ها خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: آلبوم تازهی در دست انتشار یافتن دارم که به سبب حال و هوا و فضایی که دارد؛ نام آن را «کی می‌رسد باران» گذاشته‌ام.

این آهنگساز در ادامه یادآور شد: در حال حاضر این آلبوم به مرحله پایانی تولید خود رسیده و آماده انتشار یافتن است. «کی می‌رسد باران» قرار بود پیش از فرا رسیدن سال تازه و در قبل از عید روانه بازار موسیقی شود که متاسفانه به دلایلی این اتفاق نیفتاد و انتشار یافتن آن به بعداز عید و در ابتدای سال تازه به بازار عرضه خواهد شد.

ساکت خاطر نشان کرد: این آلبوم شامل ۵ قطعه طولانی است که در دستگاههای دشتی، اصفهان، چهارگاه و همایون ساخته شده‌اند و خوانندگی آن را سینا سرلک به عهده دارد. اشعار آن نیز سروده مهندس هرمز شریفی است.

این آهنگساز که قرار اخیرا در کشور اتریش به برگزاری کنسرتی اقدام کرده بود درخصوص استقبال خوبی که از موسیقی‌اش در این کشور شد، گفت: در این باره شاید بهتر باشد حرفی نزنم چرا که فیلمهای اجرا‌هایمان نشان دهنده حضور گسترده مردم بخصوص اتریشی‌ها در آن است. مردم این کشور استقبال خوبی از موسیقی ایرانی می‌کنند و ما سالن دیپلماتیک که ما در آن اجرا داشتیم بسیار شلوغ بود. این کنسرت در طول سه شب و با قطعاتی از آلبومهای قدیمی و تازه من به اجرا در آمد.

وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کند سبب استقبال خارجی‌ها از کنسرتهای ایرانی چیست، گفت: برای خارجی‌ها بسیار جالب است که موسیقی ایرانی در دستگاههای مختلف و ریتمهای متنوع وجود دارد و از شنیدن این همه تنوع احساس خوشایندی می‌کنند.

گفتنی است کتاب خودآموزجلدچهار این مدرس، زیر چاپ بوده و به زودی به دست مخاطبان علاقه مندخواهد رسید. «بیایید تار و سه تار بنوازیم» عنوان این کتاب است که خود زیر مجموعه‌ای از کتابهایی با همین عنوان است.

منبع: موسیقی ما


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.