گاز روستاهای زلزله زده آذربایجان شرقی وصل شد

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: انشعاب گاز اکثر روستاهای زلزله زده آذربایجان شرقی وصل شده، اما علمک پس از ساخت واحدهای مسکونی جدید نصب می‌شود.

بولتن نیوز: مجتبی شیخ بهایی مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به آخرین وضعیت گاز رسانی به روستاهای آسیب دیده در اثر زلزله ماه گذشته در آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه شرکت گاز آذربایجان شرقی در آن حادثه به موقع وارد عمل شد، به گونه‌ای از حادثه بزرگتری جلوگیری شد.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: هم اکنون گاز در اکثر روستاهای آسیب دیده وصل شده است و پس از اتمام کار احداث واحدهای مسکونی علمک گذاری نیز آغاز می‌شود که امیدواریم، قبل از آغاز فصل سرما این کار صورت پذیرد.

این گزارش حاکی است، به دلیل ورود سرمای زودرس در این منطقه از کشور جلال الدین مراد سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی پیش از این اعلام کرده بود: هموطنان زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی می‌توانند، تا پایان سال جاری بدون هیچ محدودیتی در سهمیه، نفت سفید مورد نیاز خود را از فروشندگی‌های شهری و روستایی تامین کنند

مراد خاطرنشان کرد، این اقدام با هماهنگی و نظارت ستاد مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی به منظور رفع نیاز هموطنان آسیب دیده از زلزله انجام شده است.

مراد تصریح کرد: ذخیره سازی سوخت زمستانی روستاهای استان آذربایجان شرقی از خردادماه سال جاری آغاز شده و پیش بینی می شود، این ذخیره سازی تا رفع نیاز خانوارهای روستایی و زلزله زده ادامه یابد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.