گاف خبری برخی سایت ها در انتشار خبر توطئه در پرواز اهواز – تهران

براساس این گزارش،صبح امروز(سه شنبه )خبری با عنوان ‘توطئه در پرواز اهواز – تهران خنثی شد’ بر روی برخی سایت های خبری منتشر گردید که سازمان هواپیمایی کشوری خبر فوق را تکذیب می کند.

”خبر منتشره که به دلایل متعدد مورد تعجب محافل خبری واقع شد به چند دلیل فاقد اعتبار است، چرا که منبع خبر مذکور توسط برخی سایت‌های خبری غیر رسمی که به انتشار این خبر اقدام کرده اند ‘خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)’ عنوان شده در حالی که چنین خبری در این خبرگزاری طی امروز و روز‌های گذشته منتشر نشده است، همچنین مصاحبه شونده خبر فوق یکی از مدیران روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شده در حالی که وی سال هاست چنین عنوانی ندارد”.

در ادامه آمده است: با توجه به موارد عنوان شده و عدم وقوع چنین رویدادی طی روز جاری و حتی روز‌های قبل در پرواز‌های داخلی و خارجی، به راحتی می توان دریافت که خبر مذکور، کذب محض و غیر معتبر است.

سوژه خبری پرواز اهواز – تهران، متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر مربوط به تاریخ ۱۰ خرداد‌ماه ۱۳۸۸ است که آن روزها توسط رسانه های گروهی به طور کامل پوشش داده شد.

یادآور می شود روابط عمومی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) نیز دراطلاعیه ای انتساب خبری به این سازمان را با عنوان ‘توطئه در پرواز اهواز – تهران خنثی شد’، تکذیب کرد.

سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی و معتبر نظام از همه منابع و پایگاه های خبری خواسته است که اخبار منتسب به ایرنا را صرفا با مراجعه به وب سایت این سازمان مستند کنند.

اقتصام **۱۶۰۱**۱۳۱۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۶۶۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.