گالری آرته میزبان نمایشگاه گروهی پیازداغ

۱۴فروردین۱۳،

در گفت‌وگو با هنرآنلاین مطرح شد

گالری آرته امسال میزبان نمایشگاه گروهی پیاز داغ است.

“محمود آزادنیا” هنرمند کاریکاتوریست که در سال ۹۱ چهره موفقی از خود در سطح رقابت‌های بین‌المللی نشان داد به خبرنگار تجسمی‌ هنرآنلاین گفت: خوشبختانه سال ۹۱برای من سال بسیار خوبی بود. ابتدای سال را با پروژه انیمیشن آغاز کردم. این پروژه سریالی ۱۰ قسمتی است که ۷۵ درصد آن تاکنون به پایان رسیده است.

او در ادامه گفت: نمایشگاه انفرادی‌ام در شهر اوکسالای سوئد هم آبان ماه برگزار شد. در این نمایشگاه آثاری با موضوع ناتوانی جسمی‌ و معلولان را در دانشگاه پزشکی این شهر با این محتوا که هنر چطور می‌تواند در خدمت اتفاقات دیگر قرار گیرد به روی دیوار رفت.

آزادنیا در ادامه فعالیت‌های خود به جشنواره AYACC اشاره کرد و گفت: جشنواره AYACC با موضوع آزاد در بخش کارتون یکی از جشنواره‌های مطرح جوانان آسیا در چین است که خوشبختانه در این جشنواره مقام اول را کسب کردم. از سوی دیگر در حال حاضر یکی از کارهایم با موضوع آزاد به بخش نمایشگاهی جشنواره ساتریکون لهستان راه یافته است.

این هنرمند مطرح کاریکاتوریست دربارهٔ فعالیت‌های خود در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های داخلی هم اظهار کرد: در رقابت‌های داخلی سال ۹۱ در جشنواره تجسمی‌ فجر حضور یافتم. خوشبختانه با اقبال هنرمندان کاریکاتوریست سطح برگزاری این جشنواره بسیار رضایت بخش است بنابراین در سال قبل من هم در این رقابت شرکت کردم.

آزادنیا در ادامه افزود: نمایشگاه گروهی پیازداغ هم یکی از نمایشگاه‌های بسیار خوبی بود که در سال قبل برپا شد و هنرمندان کاریکاتوریست آثارشان را در این نمایشگاه با موضوع غذا به نمایش گذاشتند. از این رو، این گروه شهریور امسال در نگارخانه آرته نمایشگاه تازهشان را افتتاح می‌کنند.

انتهای پیام/۳۱/۳۴


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.