گامهای موثر رادیو در پدافند غیرعامل

جام جم آنلاین: جلسه شورای عالی مدیران معاونت صداکه با حضور معاون صدا و مدیران شبکه‌های رادیویی برگزار شد میزبان مسئولان سازمان پدافند غیر عامل بود.

به گزارش روابط عمومی صدا محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی ضمن خیر مقدم به مدیران سازمان پدافند غیر عامل با ارزیابی مثبت از تعامل فی مابین افزود،اقدامات رادیو از ابتدا تا کنون با رویکرد،اموزشی، اطلاع رسانی و اگاهی بخشی در بخش های مختلف بوده است.به نحویی که با تولید و پخش برنامه های گفت و گو محور، نمایش،پخش گزارش های مردمی،در دفعات مختلف به موضوع پدافند غیر عامل با هدف اطلاع رسانی و آموزشی می‌پردازند.

رادیو رسانه‌ای است که در بحران‌های ناشی از جنگ،سیل،زلزله و دیگر حوادث طبیعی با ایجاد تعامل و کار کرد حرفه ای می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد.زیرا این رسانه بدلیل سرعت و قابل دسترس بودن از طریق امواج رادیویی می تواند نقش اطلاع رسانی و آگاهی دهی را به خوبی انجام دهد.

در ادامه این جلسه مصطفوی معاون فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیر عامل گفت،رادیو بخش مهمی از رسانه ملی است که از گذشته اهتمام خاصی به مقوله پدافند غیر عامل داشته است. بویژه در خصوص فرهنگ سازی تعامل و اگاهی دهی به مخاطبان از طریق رسانه رادیو می‌تواند نقش موثری داشته باشد و هر تمدن و فرهنگی که به حیات خود رسیده به خاطر این بوده است که توانسته داشته های خود را به خوبی حفظ کند.این داشته‌ها همان پدافند غیر عامل است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
بانشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.