گام اول اصلاح‌طلبان برای انتخابات بعدی/ آیا به انسجام رسیدن مجدد شکل خواهد گرفت؟

فروردین ۱۴۰۳

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: به سبب تعدد کاندیداها با گرایش‌های مختلف، احتمالا انسجام کلی میان اصلاح‌طلبان شکل نگیرد، اما قطعا آنها برای کسب نتایج مطلوب با یکدیگر به تعامل خواهند پرداخت.

“محمد زارع فومنی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت و اجماع کنونی احزاب اصلاح‌طلب در عرصه سیاسی و انتخابات اظهار داشت: قطعا انتخابات آینده در کشور با فرمول تازهتری شکل خواهد گرفت و نوع حضور گروه‌ها و سامان‌دهی فعالیت‌ها در رسیدن به اهداف مطلوب برای جریان اصلاحات تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری و اجماع اصلاح‌طلبان برای رسیدن به کسب نتایج مطلوب گفت: در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری، گزینه بسیاری برای حضور وجود نداشت و لاجرم اصلاح‌طلبان در مجموعه‌ای که ناهمگون بود با یکدیگر به تعامل و انسجام رسیدند لذا توانستند نتیجه دلخواه خود را کسب کنند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با اشاره به برگزاری انتخابات بعدی در کشور و چگونگی فعالیت اصلاح‌طلبان تصریح کرد: به سبب تعدد کاندیداها با گرایش‌های مختلف احتمالا انسجام کلی میان اصلاح‌طلبان شکل نگیرد، اما قطعا آنها برای کسب نتایج مطلوب با یکدیگر به تعامل خواهند پرداخت.

زارع فومنی با بیان اینکه بعضی از گروه‌ها و تشکل‌های اصلاح‌طلب از هم‌اکنون در حال آماده شدن برای حضوری پرقدرت در انتخابات می باشند، گفت: تاثیرگذاری اجماع اصلاح‌طلبان به نحوه عملکرد دولت و گروه‌های اصلاح‌طلب در این میان بستگی دارد تا بتوانند به یک جمع‌بندی برسند.

وی در پایان به فعالیت‌های جبهه مردمی اصلاح‌طلب اشاره و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به منظور حضور در انتخابات در حال آماده‌سازی و فعالیت و همچنین تعامل با مجموعه‌ای از معتدلین و اعتدال‌گرایان، هستیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.