گام تئاتری‌های مازندران در رشت برای ورود به فجر

۴ شنبه ۱۷ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شهر رشت در استان گیلان به عنوان میزبان نمایندگان تئاتر استان مازندران و ۴ استان دیگر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای معرفی شد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ کشور از روز دوشنبه ۲۲ آبان به میزبانی استان گیلان در شهر رشت آغاز شده و ۱۰ گروه نمایشی از استانهای مازندران، سمنان، خراسان رضوی، نمودستان و سیستان و بلوچستان، طی سه روز برای کسب رتبه های برتر و راهیابی به سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به رقابت می‌پردازند.

طبق جدول اعلام شده از سوی دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ کشور، دو نمایش مجلس نامه نوشته محمد رحمانیان و به کارگردانی رضا عموزاد از شهرستان بهشهر و تولدت مبارک سامی نوشته فاطمه مکاری و به کارگردانی مالک آهنگر از شهرستان ساری به عنوان نمایندگان تئاتر استان مازندران، به ترتیب در ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه ۲۲ آبان و همچنین ساعت ۱۰:۳۰ روز سه شنبه ۲۳ آبان در تالار وارش مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) شهر رشت به روی صحنه می‌روند.

آئین اختتامیه این جشنواره و اعلام آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۰۰ روز چهارشنبه ۲۴ آبان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.