« گام های شیدایی » با اضافه شدن پلان اکران خواهد شد

ممتازنیوز:

IMG12121367

حمید بهمنی از اضافه شدن چندین پلان به فیلم “گام‌های شیدایی” خبر داد و از مافیایی نام برد که اجازه اکران فیلم‌های فرهنگی و ارزشی را نمی‌دهد.

حمید بهمنی کارگردان “گام‌های شیدایی” : ما برای ارائه این فیلم به جشنواره فیلم فجر عجله کردیم و از این رو “گام‌های شیدایی” با نقص‌هایی روبه‌رو شد ولی برای اکران فیلم سعی کرده‌ایم نسخه بهتری ارائه کنیم به همین منظور روی جلوه‌های ویژه فیلم تغییراتی ایجاد خواهیم کرد.

به گفته وی، همچنین چندین پلان هم که پیش از این گرفته شده بود به فیلم اضافه خواهد شد.

مدیر موسسه شهید آوینی از وضعیت اکران فیلم‌های فرهنگی گله کرده و توضیح داد: متاسفانه همچنان عدم حمایت از اکران فیلم‌های فرهنگی و ارزشی ادامه دارد. با اینکه ادعا می‌کنیم از چنین آثاری حمایت می‌کنیم اما فقط همه چیز در حد شعار می‌ماند. من می خواهم این فیلم را در بهترین شرایط، اکران کنم اما متاسفانه فکر نمی‌کنم مافیای اکران به ما اجازه دهد.

“گام‌های شیدایی” که اولین نمایش را در جشنواره سی و یکم فیلم فجر تجربه کرد به موضوع اشغال عراق توسط آمریکا در سال ۲۰۰۵ می‌پردازد و در خلاصه داستان آن آماده است: جولیا به خدمت ارتش ایالات متحده درآمده و تلاش دارد مدارکی را که در حین انجام وظیفه در این کشور به دست آورده است به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یکی از پرده‌های سناریو آزادسازی عراق به تصویر کشیده می‌شود.

لوریت حنینو، بازیگر لبنانی در این فیلم در نقش یک سرباز آمریکایی بازی می‌کند. جمشید هاشم‌پور‌، بهنوش طباطبایی،‌ کوروش تهامی‌، محمدرضا شریفی‌نیا و فخرالدین صدیق‌شریف دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مهر


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.