گرانفروشی در صدر جدول تخلفات اصناف

۲۶اردیبهشت،

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: گشت تعزیرات به همراه نیروی انتظامی و سازمان صنعت معدن و تجارت به بررسی از ۱۷۶ واحد صنفی در بازار اصلی زنجان پرداختند.

عزیز پور در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: طی چند روز قبل تعزیرات حکومتی زنجان با همکاری گشت های نیروی انتظامی و سازمان صنعت معدن و تجارت برای رفاه حال شهروندان و مقابله متخلفان صنفی وارد دل بازار شدند.

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: به دنبال این موضع ماموران گشتی تعزیرات به طور نامحسوس به بازرسی ۱۷۶ واحد صنفی از جمله گوشت فروشی، لبنیات، لباس فروشی، مواد غذایی و دیگر اصنافی که مایحتاج اصلی زندگی مردم را فراهم می کنند، پرداختند.

وی افزود: در این راستا ماموران با درایت و قاطعیت از تعداد ذکر شده بازرسی به عمل آمده از اصناف ۴۲ واحد صنفی را به سبب تخلفات گوناگون به پرداخت نقدی در حق صندوق دولت جریمه کردند.

این مقام مسئول ابراز داشت: تشدید فعالیت تعزیرات حکومتی تنها برای رفاه حال شهروندان است و در این راستا تعزیرات می کوشد تا با بازرسی از اصنافی که مایحتاج اصلی زندگی مردم را فراهم می کنند، نبض بازار را از نامنظمی نجات دهد.

به گفته عزیز پور اکثریت تخلف اصناف تنها در خصوص گرانفروشی بود و در حال حاضر این تخلف در صدر جدول تخلفات اصناف است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.