گرت بیل: رونالدو کاملترین بازیکن جهان است

۱۲ام بهمن ،

result9.jpeg

هافبک ولزی تاتنهام کریستیانو رونالدو پرتغالی را کاملترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان می داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گرت بیل، ستاره تاتنهام که در این چند سال اخیر همواره شایعه هایی دربارهٔ جدایی او از سفید پوشان وایت هارت لین به گوش رسیده است به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را کاملترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان دانست.

بیل که گل تساوی تیمش را در دیدار برابر نوریچ سیتی به ثمر رساند، گفت: بر این باورم که رونالدو کاملترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است. بعضی ها به من می گویند که باید به سطح رونالدو برسم و کارهایی را که او در زمین انجام می دهد، انجام دهم اما شخصا چنین چیزی را قبول ندارم چرا که در طول ۹۰ دقیقه تمرکز کامل را ندارم این در حالی است که رونالدو کاملا در جریان بازی تمرکز دارد.

وی افزود: رونالدو الگویی مناسب برای هر بازیکنی است. بدون شک دوست دارم که مانند او در زمین بازی کنم. او از جمله بازیکنانی است که حتی ارائه نصف عملکرد او در میدان هم مرا راضی می کند.

تاتنهام در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس در حالی که با یک گل برابر نوریچ سیتی عقب بود با گل دقیقه ۸۰ گرت بیل بازی را به تساوی کشاند. شاگردان ویاش بواش با ۴۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جای دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.