گردشگری به سبک پرندگان +عکس

۱۳م آذر ،

هواپیماها رویای پرواز انسان را به حقیقت تبدیل کردند ولی شاید بسیاری همچنان دوست داشته باشند بدانند پرندگان جهان را به چه صورتی می بینند و برای اینکار به یک هواپیمای تک نفره احتیاج است.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، آرزوی دیدن دنیا از نگاه پرندگان سبب شده است بسیاری از طراحان به فکر ایحاد وسیله ای باشند که بتواند انسان را در این حالت قرار دهد.

“جاذبه۰” نام دستگاهی است که به تازگی مهندسین طراحی کرده اند و می تواند ارزوی دیدن مناظر از دید پرندگان را برای انسان ها محقق کند. این دستگاه همچنین می تواند تغییراتی را در صنعت گردشگری ایجاد کند.

این دستگاه به گردشگران اجازه می دهد تا روی قسمت پایینی آن دراز بکشند و بعد از پرواز مناظر را به زیباترین حالت تماشا کنند. این دستگاه به نوعی می تواند نقش بال را برای هر انسانی بازی کند.

این هواپیمای انفرادی باید در بالای ساختمان های بلند پارک شود و در صورت لزوم برای استفاده از آن ها تنها کافی است تا موتور آن را روشن کرد. این موتور تقریبا چیزی شبیه به موتور هواپیماهای معمولی است که کمی ضعیف تر شده است.

تا به حال درمورد نحوه سوخت این دستگاه صحبت های نشده است ولی احتمال ان می رود که بدنه آن به سلول های خورشیدی مجهز شود و دستگاه با نیروی آفتاب به کارش ادامه دهد.

بسیاری معتقدند که این دستگاه ها می تواند صنعت گردشگری را در دنیا متحول کند چرا که بسیاری از توریست ها دوست دارند تا مناظر زیبا را از چشم پرندگان نیز ببینند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.