گردهمایی ائتلاف اصولگرایان حامی دولت تدبیر و امید؛ روحانی اصولگراست

جزئیات اظهارات برخی نمایندگان و فعالان سیاسی

ایران > احزاب– ممتازنیوز:
نخستین گردهمایی ائتلاف اصو‌لگرایان حامی دولت تدبیر و امید شب قبل (سه‌شنبه) در مرکز همایش‌های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

ایسنا نوشت: در این مراسم که با حضور نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان سیاسی اصولگرا برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی – عضو مجمع خبرگان رهبری – طی سخنانی اظهار کرد: انتخابات این دوره بدون هیچ هیجانی برگزار شد و ما در این انتخابات شاهد یک شور و بصیرت انقلابی بودیم و کسی مشتی در برابر رقیب گره نکرد و این یعنی اینکه مردم آگاه‌تر و هوشیارتر شده‌اند.

وی افزود: هیچ جریان،‌ شخص و گروهی در این انتخابات احساس شکست نکرد، چراکه در انتخاباتی که ملت پیروز اصلی باشد، همه شاد و خوشحال خواهند بود و قطعا هر کسی این شور و خوشحالی را در مردم ببینند نمی‌تواند شکست را احساس کند، چراکه تک‌تک کاندیداها در خلق این امید و شور مردمی سهیم بودند.

روحانی یک ملتزم واقعی به اعتدال است

علوی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه “رییس‌جمهور منتخب با یک صبغه اصولگرایی در انتخابات پیروز شده است”، گفت: ایشان را یک اصولگرا می‌دانیم، چراکه از قبل از اشخاص فعال شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بودند و جوهره اصولگرایی دارند اما نکته‌ای که در وجود آقای روحانی حائز اهمیت است، این است که ایشان با همه گرایش‌های داخل نظام و انقلاب کار کردند و یک ملتزم واقعی به اعتدال می باشند و همین روحیه سبب خواهد شد که هیچ شخص کارآمدی از دورن نظام در دولت تدبیر و امید با هر گرایشی به حاشیه رانده نشود و قطعا این دولت با مشی اعتدال‌گرا می‌تواند امید ایجاد شده در کشور را با تدبیر به سمت اهداف بلند انقلاب هدایت کند.

در بخش دیگری از این مراسم، شهبازی – رییس هیات موسس ائتلاف اصولگرایان حامی دولت تدبیر و امید – تصریح کرد: در انتخابات عده‌ بسیاری به دنبال دسیسه برای کم‌اهمیت کردن انقلاب بودند اما حضور همه‌جانبه مردم اثبات کرد که مردم همیشه در صحنه ایران هیچگاه تسلیم خواسته‌های دشمنان نخواهند شد و قطعا مسئولان دولت تدبیر و امید نیز این حضور و هوشیاری مردم را در پیش روی خود قرار خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این حضور و این اعلام آمادگی نمایندگان و شخصیت‌های سیاسی در این مراسم را به فال نیک می‌گیریم و قطعا گزارش کامل این نشست را به سمع و نظر رییس‌جمهور منتخب خواهیم رساند.

هیچ‌کس نباید در شرایط امروز کشور حرفی از اختلاف و تشتت بزند

در بخش پایانی این مراسم نیز انصاری – نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان – با تاکید بر اینکه “هیچ‌کس نباید در شرایط امروز کشور حرفی از اختلاف و تشتت بزند”، گفت: در شرایط امروز کشور و برای همکاری با دولت تدبیر و امید همه باید با وحدت و یکدلی در کنار هم باشند و کسی نباید از جدایی و تشتت سخنی بگوید و اگر وحدت شکل بگیرد می‌توان امیدوار بود که در دولت تدبیر و امید از همه ظرفیت‌های کشور سود برد.

وی خاطرنشان کرد: من این افتخار را داشتم که در دوره‌های سوم و چهارم با آقای روحانی در مجلس شورای اسلامی همکاری کنم و می‌دانم که ایشان با یک مشی اعتدال‌گرا توان استفاده از همه ظرفیت‌های نظام را دارند و قطعا مورد احترام همه گروه‌های سیاسی خواهند بود و ما نیز در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای همکاری با دولت و اشخاص کابینه ایشان به کار خواهیم گرفت تا انقلاب به جایگاه اصلی خود باز گردد و سکوهای رشد و ترقی را هرچه بیشتر فتح کند.

ائتلاف اصو‌لگرایان حامی دولت تدبیر و امید متشکل از جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان سیاسی اصولگرا در جهت نزدیکی و تعامل هرچه بیشتر بین مردم، نمایندگان مجلس، احزاب و تشکل‌های اصولگرا با دولت منتخب تشکیل شده است و با شعار وحدت،‌ بصیرت و ایثار فعالیت می‌کند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بهرام محمدی:

    سلام:سخنرانی حضرت آیت الله دکتر سید محمود علوی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در گردهمایی ائتلاف اصولگرایان حامی دولت تدبیر و امید دیشب بی نظیر بود وبسیار نشصت صمیمی صورت گرفت و برای یک حرکت جهادی شروع خوبی بود انشاالله این نشستها استمرار داشته باشد بنده به آینده دولت بسیار خوش بین هستم التماس دعا طاعات و عبادات قبول حق یا علی مدد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.