گردهمایی استانداران سراسر کشور در آخرین روز کاری سال

۲۷م اسفند ،

استانداران سراسر کشور به منظور بررسی عملکرد سال ۹۱ و مرور برنامه های سال آینده و نیز ایجاد هماهنگی و فراهم سازی تسهیلات بیشتر در راستای خدمت رسانی به مردم در ایام تعطیلات نوروزی و کنترل بازار گردهم می آیند.

به گزارش حوزه دولتممتازنیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، به دستور مصطفی محمدنجار، استانداران سراسر کشور فردا دوشنبه در نشستی دیگر به منظور هماهنگی و فراهم‌سازی تسهیلات بیشتر برای خدمت رسانی به مردم در تعطیلات سال تازه و تنظیم و کنترل بازار در وزارت کشور حضور می‌یابند.

وزیر کشور طی روزهای قبل دستورالعملی ۲۱ گانه خطاب به استانداران سراسر کشور به منظور ایجاد آمادگی و تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی صادر و از استانداران خواست که به منظور فراهم‌آوردن تسهیلات لازم برای انجام هر چه مطلوب‌تر سفرهای نوروزی مردم در فضایی ایمن و با شور و نشاط با احترام به شعائر و ارزش‌های والای اسلامی و در راستای برنامه‌های دولت خدمتگزار در زمینه افزایش و ارتقای کیفیت خدمات به مردم عزیز، ضمن فعال کردن همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، نسبت به ایجاد آمادگی‌ها و اتخاذ تمهیدات و پیش‌بینی‌ها، اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از دست اندرکاران سفرها و خدمات نوروزی، ضمن قدردانی فراوان از عواملِ دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف دست اندرکار سفرهای نوروزی، تأکید کردند: همه دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند تا سوانح و حوادث سفرهای نوروزی به حداقل ممکن برسد.

معظم‌له ارزش و اجر خدمت در ایام تعطیلات عید را بالاتر از ایام دیگر سال دانستند و افزودند: تمام این خدمات در میزان الهی محفوظ است و محاسبه خواهد شد.

رئیس‌جمهور نیز در جلسه هفته قبل هیات دولت با تقدیر از زحمات و تلاش‌های هیات وزیران و تیم اقتصادی دولت، همکاران خود را به تلاش شبانه‌روزی برای تنظیم و نظارت بر بازار شب عید پیشنهاد کرد و گفت: امیدوارم چند روز پایانی سال را هم، تلاش مضاعفی برای تنظیم و کنترل بازار داشته باشید تا کام مردم شیرین شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.