گردهمایی انجمن ناشران دیجیتال در اتاق بازرگانی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

نخستین جلسه هم اندیشی ” انجمن ناشران دیجیتال ” با حضور قریب به ۱۰۰ عضو از شرکت‌های فعال در این حوزه در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ایسنا، محمد رضا طلایی عضو هیات مدیره انجمن ناشران دیجیتال در این خصوص گفت: انجمن ناشران دیجیتال در مهرماه و تحت نظر اتاق ایران به ثبت رسیده و پروانه فعالیت انجمن ناشران دیجیتال در سوم آبان ماه جاری از سوی دکتر نهاوندیان رییس اتاق ایران صادر شده است.

وی در ادامه گفت : با توجه به گذشت چند روز از صدور پروانه این انجمن ما بر آن شدیم تا جلسه‌ای را در ابتدای راه با فعالان این صنف داشته باشیم و اهداف و برنامه‌های در دست اجرا را تشریح نموده و از نظرات فعالان حوزه نیز استفاده کنیم .

طلایی ضمن تشریح فعالیت‌های اتاق ایران که از ابتدا تاکنون در زمینه ساماندهی فعالان اقتصادی انجام داده گفت : با توجه به اینکه تعداد فعالان حوزه نشر دیجیتال بسیار بسیار بوده اما تاکنون هیچ تشکلی وجود نداشته و بالاخره این تشکل در مهرماه در اتاق ایران به ثبت رسیده است .

وی افزود : اساسنامه این انجمن هم تهیه شده و در این جلسه تقدیم حضار گردیده که اهداف و برنامه های انجمن در آن تعریف شده است .

عضو هیات مدیره انجمن ناشران دیجیتال خاطر نشان نمود: در جلسات هیات مدیره کمیته‌هایی را نیز دسته بندی نموده‌ایم که هدف از تشکیل این کمیته ها این است که با حضور فعال اعضاء و دست اندرکاران طبق این گروه ها فعالیت های هیات مدیره را مدیریت نموده و از تشکل خود حمایت نمایند .

وی در خصوص عناوین دسته بندی‌های کمیته‌های تخصصی انجمن ناشران دیجیتال گفت: کمیته‌های امور رفاهی ، حقوقی ، امور نمایشگاهی ، آموزش ، ارزشیابی و رتبه بندی محصولات و ساماندهی بازار از جمله کمیته‌های تخصصی تعریف شده برای این انجمن می باشند .

وی در ادامه گفت : کمیته‌های نرم افزارهای تلفن همراه ، کودک ، اسلامی ، رسانه‌های برخط و فضای مجازی ، بازیهای رایانه‌ای و صادرات نرم‌افزار نیز از دیگر کمیته‌های تخصصی این انجمن می باشند .

طلایی درباره برنامه‌های این انجمن گفت: ما با تشکیل این انجمن در نظر داریم تا مشکلات خود را به گوش مسوولان رسانده و از آنها کمک بگیریم .

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.