گردهمایی روابط عمومی‌های وزارت ارشاد برگزار می‌شود

مشاور وزیر ارشاد خبر داد:

منفرد از از برگزاری همایش روابط عمومی های این وزارتخانه با حضور ˝سید محمد حسینی ˝ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا،محمد علی منفرد،مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی،اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری همایش روابط عمومی های این وزارتخانه با حضور “سید محمد حسینی ” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای آینده خبر داد.

منفرد با اعلام این خبر ،افزود: این همایش ۳۱ اردیبهشت و یکم خرداد ماه سال جاری به مدت دو روز در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در این همایش با حضور وزیر ارشاد از تلاش ها و خدمات فعالان عرصه روابط عمومی در چهار زمینه اطلاعات و اخبار، انتشارات و تبلیغات، ارتباطات مردمی و نوآوری و خلاقیت قدردانی می شود.

منفرد افزود: در این همایش مدیران و مسوولان روابط عمومی های سازمانها ،معاونت ها، مراکز و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان و اساتید حوزه ارتباطات و روابط عمومی حضور دارند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجربیات روابط عمومی های حوزه فرهنگ و هنر ، بررسی مشکلات و نارسایی های موجود در روابط عمومی ها در زمان بروز بحران وارایه راهکارهای مناسب، افزایش اثر بخشی فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی های حوزه فرهنگ و هنر و معرفی روابط عمومی های فعال و الگوهای برتر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از اهداف برپایی این رویداد عنوان کرد.

منفرد همچنین ،انتشارات و تبلیغات شامل انتشار کتاب،کتابچه،گزارش،پوستر،بروشور و تهیه فیلم تبلیغاتی،اطلاعات و اخبار شامل اطلاع رسانی و خبر،زیرپورتال،ارتباطات مردمی شامل پاسخگویی به نامه های مردمی ،تکریم ارباب رجوع،نوع آوری و خلاقیت در فعالیت های روابط عمومی را از محورهای اصلی این همایش دو روزه عنوان کرد.
وی یاد آور شد: قرار بود این همایش همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شود ولی به دلیل همزمانی با یکصدمین سفر استانی دولت زمان آن به ۳۱اردیبهشت و اول خرداد ماه جاری تغییر یافت .

رئیس مرکز روابط عمومی, اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی , این گردهمایی را فرصتی مغتنم برای بازنگری انتقادی هوشمندانه و منصفانه عملکرد روابط عمومی ها دانست و ابراز امیدواری کرد در این همایش با بهره مندی از حضور استادان، فرهیختگان و صاحبنظران علم و فن روابط عمومی بتوانیم به پویایی روابط عمومی های این وزارتخانه کمک شود.

منفرد یاد آور شد: علاقه مندان برای آشنائی با ضوابط و مقررات ، نحوه داوری و زمان بندی ارسال آثار می توانند به فراخوان همایش روابط عمومی های وزارت ارشاد در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه به نشانی www.farhang.gov.ir بخش جشنواره ها و نمایشگاه ها مراجعه کنند


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.