گردهمایی مشترک معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌ها آغاز بکار کرد

۰۲م اسفند ،

پنجاه و دومین گردهمایی مشترک معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور بعدازظهر امروز با حضور معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان، معاون فرهنگی وزارت علوم و جمعی از مدیران آموزشی و فرهنگی وزارت علوم و همچنین معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله قرئی استاد اخلاق طی سخنانی خطاب به معاونان فرهنگی اظهار کرد: اگر کسی از معاونان فرهنگی خدمت به دانشجو در حوزه فرهنگی را غیر از فرهنگ بومی مدنظر قرار دهد، گناه کرده است.

وی افزود: همچنین اگر کسی حداقل در معاونت فرهنگی که کار، فعالیت فرهنگی است را به عنوان شغل ببیند، گناه کرده است و باید از این پست کنار بیاید.

وی ادامه داد: پست شما به عنوان معاونت فرهنگی شغل نیست و اگر کسی معاونت فرهنگی را شغل ببیند، جدا باخته است.

وی با تاکید بر اینکه معاونت فرهنگی شوخی‌بردار نیست، تصریح کرد: معاونان فرهنگی خود باید در مرحله تزکیه اعلا باشند و دین را بشناسند و آن را به دانشجویان نیز معرفی کنند.

قرئی عنوان کرد: نکته‌ای که باید بر روی آن توجه داشت، این است که اگر کسی فرهنگ دینی را نشناسد، هیچ‌گاه نمی‌تواند مبلغ فرهنگ دینی باشد و معاونان فرهنگی باید با هنر خودشان فرهنگ دینی اسلامی را به جوانان در دانشگاه‌ها بشناسانند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.