گرفتاری بالغ بر هزار تن در برف و کولاک/ بحران برف و کولاک در خراسان رضوی بیداد کرد

۱۶م اسفند ،

فرمانده پلیس راه کشور از گرفتاری بالغ بر ۴ هزار تن در برف و کولاک و نجات آنان از مرگ خبر داد.

سرهنگ مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از ساعت ۲ بعد ازظهر روز قبل بارش برف در استان خراسان رضوی شدت گرفت و بحران وضعیت جوی را به دنبال خود آورد که در این راستا بالغ بر ۶۰۰ دستگاه انواع سواری و ۴۰ دستگاه اتوبوس در کولاک گرفتار شدند.

وی در ادامه بیان کرد: سردار مومنی رئیس پلیس راهور ناجا با توجه به گرفتاری مسافران از ساعت ۲ بعد ازظهر روز قبل در مرکز کنترل ترافیک و امور ناجا حضور و کمیته ویژه ای با حضور معاون  عملیاتی پلیس راه کشور و رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور و بنده جهت بهبود وضعیت و نجات گرفتاران در برف تشکیل شد.

فرمانده پلیس راه کشور اظهار داشت: عملیات تا ۵ بامداد امروز به طول انجامید و با هماهنگی دستگاه های امدادی و هلال احمر سازمان راهداری، استانداری و فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و استانداری و فرمانده های نیروی انتظامی استانهای گلستان سمنان، خراسان شمالی و جنوبی بالغ بر ۴ هزار مسافر گرفتار شده در برف از مرگ حتمی نجات یافته اند ضمن آنکه به مسافران در نزدیکترین شهر اسکان داده شد.

وی در خاتمه بیان کرد: ۴۰ دستگاه اتوبوس و بالغ بر ۶۰۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک نجات یافتند و از ادامه مسیر آنها جلوگیری به عمل آمد.

در ضمن از قبل با توجه به بحران وضعیت جوی پیش آمده در این استان از هموطنان درخواست کردیم که از سفر خود فعلا صرف نظر کنند و وارد جاده های مواصلاتی به مشهد نشوند اما با توجه به اخطارها و تذکر ها اما مسافران به اخطارها توجه نکردند و به سفر خود در این وضعیت جوی ادامه نمودند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.