گرما به تهران برمی‌گردد

جام جم آنلاین: طبق نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی آسمان تهران در روز سه‌شنبه کمی ابری گاهی وزش باد در بعد از ظهر افزایش ابر در ارتفاعات رگبا رو رعد و برق خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز با ۵ درجه افزایش به ۲۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

به گزارش جام‌جم آنلاین، براساس نقشه‌‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی امروز در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال‌شرق و به طور ضعیف‌تری بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و مرکز کشور ابرناکی، وزش باد، رگبار باران گاهی رعد و برق، کاهش نسبی دما و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

همچنین روز سه‌شنبه از میزان ناپایداری‌ها در مناطق ذکر شده کاسته شده و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تنها در بخش‌های شمالی آذربایجان‌ها و ارتفاعات البرز افزایش ابر و رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گردوخاک و برای ارتفاعات جنوب شرق در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق جنوب غرب پدیده گردوخاک ادامه داشته و انتظار می‌رود که با توجه به تشکیل توده گردوخاک در شمال عراق به تدریج از اواخر وقت امروز و طی روز سه‌شنبه علاوه بر جنوب غرب مناطق غربی نیز درگیر پدیده باد و گردوخاک و کاهش دید افقی شوند.

بر همین اساس آسمان استان تهران روز سه‌شنبه کمی ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر و افزایش ابر در ارتفاعات همراه با رگبار و رعد و برق است که حداقل و حداکثر دما در این روز ۲۲ و ۳۳ درجه خواهد بود.

همچنین روز چهارشنبه هوای پایتخت صاف در بعدازظهر وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده همراه خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۴ و ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.