گره های ترافیکی منطقه ۴ باز می گردد

۱۰م اسفند ،

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۴ از روان سازی ترافیکی و اصلاح هندسی معابر منطقه در آستانه سال نو خبر داد و گفت: در این طرح، علاوه بر خط کشی معابر پیاده روها برای تردد عابران ایمن سازی می گردد.

 عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:  به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد عابران و کاهش ترافیک معابر، حدود ۴۰ هزار متر ار معابر منطقه ۳ مرحله تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۲ خط کشی محوری خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ ادامه داد: در این طرح مرمت و جمع آوری تابلوهای ترافیکی غیر استاندارد ۲۴۳ مورد، مرمت و نصب ۱۰۷۴ متر گارد ریل، جانمایی و نصب ۶۹۰ عدد استوانه ترافیکی در سطح بزرگراه ها و بهنگام سازی ۲۱۸ مورد جانپناه و تجهیزات ایمنی عابران پیاده از جمله اقداماتی است که طی ۳ مرحله در سطح منطقه اجرا خواهد شد.

میرزایی با اشاره به سایر اقدامات ترافیکی طرح استقبال از بهار ۹۲، تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان، با نصب تجهیزات ترافیکی از ورود وسایل نقلیه به پیاده روها جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای پاکیزگی ناوگان حمل و نقل عمومی  و  ارتقاء بهداشت شهروندان، ضمن نظافت و رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس، ایستگاه کارواش برای شستشوی اتوبوس ها راه اندازی شده است.

میرزایی، در ادامه از رفع هر گونه سد معبر مقابل مراکز تجاری و ایستگاه های مترو خبر داد و خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار ۹۲، با هرگونه سد معبر در مقابل مراکز بزرگ تجاری بویژه ایستگاهای مترو برخورد خواهد شد و تمهیدات ویژه ای در این خصوص با همکاری نواحی ۹ گانه منطقه صورت گرفته است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.