گروهک تروریستی منافقین پیشنهاد آلبانی برای پذیرش اعضای این گروهک تروریستی را رد کرد

۲۸م اسفند ،

گروهک تروریستی منافقین پیشنهاد آلبانی برای اعطای پناهندگی به ۲۱۰ عضو این گروهک تروریستی را رد کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) اول وزیر آلبانی سالی بریشا، روز قبل در دیدار با باربارا لیف، معاون وزیر خارجه آمریکا و مارتین کوبلر، نماینده سازمان ملل در عراق و سایر مسئولین پیشنهاد داد که آمادگی اعطای پناهندگی به ۲۱۰ تن از اعضای گروهک منافقین را دارد.

سخنگوی گروهک تروریستی منافقین در پاریس در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری اسوشیتدپرس ضمن رد این پیشنهاد اعلام کرد که تنها دو گزینه درارتباط با اعضای این گروهک تروریستی وجود دارد.

وی افزود: گزینه اول انتقال فوری تمام ساکنین حتی به صورت موقت به آمریکا یا یک کشور اروپایی و اسکان دائم آنها از آنجاست.

وی دومین گزینه را بازگشت تمام اعضای این گروهک تروریستی به کمپ اشرف و ادامه فرایند انتقال آنها در آنجا دانست.

گویا گروهک تروریستی منافقین به شدت از جدایی اعضای خود واهمه دارد چرا که سخنگوی آنها در ادامه صحبت‌های خود صریحاً اعلام کرد که منافقین پیشنهاد پناهندگی تنها بخشی از اعضای این گروهک را نمی‌پذیرند.

وی در ادامه ضمن دروغگو خواندن نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق گفت: اینکه ساکنین لیبرتی از خروج از عراق اجتناب می‌کنند دروغی است که کوبلر منتشر می‌کند!

وی افزود: کاملاً برعکس، ما طی دو سال اخیر تمام تلاش خود را برای یافتن کشورهای میزبان برای اعضای سابق پادگان اشرف انجام داده‌ایم!

گفتنی است که اعضای گروهک تروریستی منافقین ماه‌هاست از پادگان اشرف به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد منتقل شده‌اند تا کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل پناهدگی این اشخاص را مورد بررسی قرار دهد و در صورت تأیید به عنوان پناهنده به کشورهای ثالث فرستاده شوند و با کارشکنی‌های متعدد منافقین این امر تا به امروز محقق نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.