گروه ˝اورانوس˝ به تالار رودکی می‌آید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝اورانوس˝ به سرپرستی آیدین علیانسب و با صدای جواد بخشش به اجرای کنسرتی در تالار رودکی می‌پردازند.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، گروه موسیقی “اورانوس” قطعاتی را ساخته آیدین علیانسب با شعرهایی از مولانا، هوشنگ ابتهاج و مهدی اخوان ثالث اجرا می‌کنند.

بخش اول کنسرت با اجرای قطعه سرنا که تکنوازی تار است توسط آیدین علیانسب به مدت ۱۳ دقیقه آغاز می‌شود.

در این کنسرت قطعات تصنیف شبگیر؛ جدال، تنظیم شده برای ارکستر ایرانی؛ تصنیف با من صنما در دستگاه همایون و قطعات ۴ مضراب مژده، تنظیم شده برای ارکستر ایرانی؛ تصنیف نهانخانه اسرار و تصنیف چنگ خدایی در دستگاه نوا تقدیم حاضران می‌شود.

آیدین علیانسب، سرپرست، آهنگساز و نوازنده تار؛ جواد بخشش، خواننده؛ مرضیه رحیم زاده، نوازنده سنتور؛ کیارش روزبهانی، نوازنده تار؛ پانیز مجاهدنیا، نوازنده تار؛ سهیل سان احمدی، نوازنده تارباس؛ راضیه نظری، نوازنده تارباس؛ علی توکلی، نوازنده رباب؛ مازیار شریفیان، نوازنده قیچک؛ سینا عَلَم، نوازنده کمانچه؛ عماد خانکشی پور، نوازنده نی و شایان یزدی زاده، نوازنده تنبک قطعات بالا را اجرا می‌کنند.

گفتنی است، کنسرت گروه “اورانوس” به سرپرستی آیدین علیانسب ۳ و ۴ بهمن ماه در تالار رودکی اجرا می گردد و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهران:

    درود بنده صدای آقای بخشش را اتفاقی از طریق یکی از دوستان که فایلهای مویقی جدید را برایم می آورد شنیدم بسیار ئلنشین و توانا بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.