گروه ˝سعدی˝ در ˝اندیشه˝ کنسرت می دهد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آرشیو خبرموسیقیسنتی کد مطلب: ۳۳۳۱۱  

به سرپرستی کیوان محمدی و آواز محمود صالحی؛

سالن اندیشه حوزه هنری میزبان گروه سعدی در هفته آینده خواهد بود.

چهارشنبه ۱۶ مرداد ساعت ۱۰:۴۴

کیوان محمدی سرپرست گروه موسیقی سعدی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از برگزاری کنسرت گروه خود در تالار اندیشه حوزه هنری خبر داد.

وی با اعلام خبر برگزاری کنسرت گروه موسیقی سعدی به هنرآنلاین گفت: گروه سعدی طی برگزاری یک کنسرت با آواز محمود صالحی به اجرای آثاری ملی-میهنی از جواد بطحائی، روز ۲۴ مردادماه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران خواهد پرداخت.
این آهنگساز دربارهٔ جزییات این کنسرت گفت: این کنسرت که در روز ۲۴ مردادماه برگزار می گردد، شامل دوبخش خواهد بود که بخش اول آن در آواز دشتی اجرا می گردد. در این بخش ابتدا قطعات “پیش درآمد – نجوا”، “ساز و آواز”، “تصنیف وطن من”، “ساز و آواز”، “تصنیف بهشت من”، «ساز و آواز” و “رِنگ شیرین” اجرا خواهد شد و پس از آن اعضای گروه سعدی به اجرای بخش دوم خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اینکه بخش دوم در آواز اصفهان اجرا می گردد، تاکید کرد: اعضای گروه سعدی در بخش دوم کنسرت که در آواز اصفهان خواهد بود، قطعات “پیش درآمد – به یاد دوست”، “ساز و آواز”، “تصنیف بام ایران”، “ساز و آواز” و “تصنیف فدای ایران” را به روی صحنه خواهند برد.
وی در معرفی اعضای گروه سعدی که خود سرپرستی آن را به عهده دارد، گفت: علیرضا باباخانی (عود)، امیر اکبر نظری (سنتور)، کیمیا نیک پور فرخ (کمانچه)، محمدرضا میرحسینی (تنبک)، نیما بطحائی (سنتور)، وحید سلیمانی نژاد (کمانچه آلتو)، حامد مردانی مهرآباد (نی) و پیمان آعلی (تار) به عنوان نوازنده در این کنسرت به عنوان نوازنده حضور دارند و من نیز به عنوان نوازنده تار و سه تار در کنار دیگر دوستان حضور خواهم داشت.
علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این کنسرت با مراکز فروش به شماره های ۰۲۱۴۴۲۲۶۴۳۶ و ۰۲۱۴۴۲۶۱۹۹۳ (آموزشگاه سعدی)، ۰۲۱۸۸۳۱۳۸۶۷ و ۰۲۱۸۸۳۱۳۸۶۸ (مرکز موسیقی بتهوون) و شماره موبایل ۰۹۱۲۳۸۸۸۳۳۶ تماس بگیرند.

پایان پیام/


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.