گروه آوازی چنگ برای عضویت فراخوان داد

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت – ۱۰:۳۴:۲۸ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

برای دومین بار؛

بزرگنمایی:  

 خبرگزاری آریا-گروه آوازی چنگ با مدیریت و رهبری بابک میلانی دومین فراخوان خود را در راستای بحث آموزشی و تکمیل اعضای گروه اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار موسیقی آریا، این گروه در راستای برنامه های آموزشی دروس پایه و تخصصی رشته موسیقی و همچنین تکمیل اعضای این گروه جهت اجرای کنسرت, اقدام به ثبت نام, آموزش و برگزاری یک آزمون تعیین سطح نموده است.
بر این اساس طی فراخوانی از تمامی افراد علاقمند دعوت می شود تا با مراجعه به وب سایت این گروه به نشانی :
www.changchoir.com   
 در بخش عضویت در گروه و نیز عضویت در دوره های تخصصی با پر کردن فرم های ثبت نام اولیه , آمادگی خود را در هر کدام از برنامه های یاد شده اعلام نمایند.
 علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ثبت نام خود را انجام داده و در روز ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در جلسه توجیهی که به منظور روند کار با گروه و بحث آموزشی در شورای محله مبارک آباد واقع در میدان هروی, به سمت تپه شمس آباد, خیابان شمشاد, بوستان صدف, سالن اجتماعات سرای شورای محله مبارک آباد، طبقه پائین ساختمان برگزار می شود، حضور یابند.
 گروه آوازی چنگ فعالیت خود را ازمهرماه ۱۳۹۰ به رهبری  بابک میلانی  طی یک دوره آموزشی شش ماهه با عده ای از دانشجویان , فارغ التحصیلان وعلاقه مندان رشته موسیقی آغاز کرد و پس ازپایان دوره و انجام یک آزمون نهائی ,هسته اصلی این گروه تشکیل و مشخص گردید.
این گروه در کنسرت های خود از انواع رپرتوارهای موسیقی غرب و شرق جهان و نیز موسیقی ایرانی استفاده می کند که شامل قطعات قرون وسطا تا دوره معاصر , موسیقی نواحی ایران و موسیقی کلاسیک ایران ( موسیقی دستگاهی ) است.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۷۱۰۳۴۲۸۲۸۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.