گروه ام‌تی‌ان ۱۰۰ درصد سهام ام‌تی‌ان قبرس را در اختیار گرفت

۲۱ام بهمن ،

گروه ام‌تی‌ان از طریق ام‌تی‌ان دبی (یکی از شعب ام‌تی‌ان تحت مالکیت کامل ام‌تی‌ان) به خرید ۵۰درصد سهام ام‌تی‌ان قبرس از شریک محلی خود Amaracos Holdings اقدام کرد. این معامله به معنای مالکیت ۱۰۰درصد سهام ام‌تی‌ان قبرس توسط گروه ام‌تی‌ان است.

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این معامله بخشی از راهبرد گروه ام‌تی‌ان برای تجمیع سرمایه‌گذاری‌های این شرکت است و فرصتی برای تسریع ارائه خدمات و محصولات ام‌تی‌ان در بازار قبرس به شمار می‌آید.

براساس این گزارش، گروه ام‌تی‌ان اولین بار در سال ۲۰۰۶ سرمایه‌گذاری خود در ام‌تی‌ان قبرس را به عنوان بخشی از یک معامله بزرگتر انجام داد که به سبب آن، ۱۰۰درصد سهام شرکت مادر Investcom LLC (شرکتی فعال در ۱۰ کشور آفریقایی و خاورمیانه) را خریداری کرد. از سال ۲۰۰۸ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۲، سهم بازار ام‌تی‌ان قبرس از ۱۴درصد به حدود ۳۳درصد و تعداد مشترکین آن از ۱۰۵ هزار به ۳۱۶ هزار نفر افزایش یافته است.

سیفیسو دابنگوا، مدیرعامل گروه ام‌تی‌ان، در این باره چنین گفت: «ام‌تی‌ان قبرس در بازاری با قابلیت بالا برای نوآوری و تسهیم دانش قرار گرفته است که می‌تواند کل گروه ام‌تی‌ان را منتفع سازد».

این خرید سهام منوط به تایید «کمیسیون حمایت از رقابت» جمهوری قبرس است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.