گروه دوستی پارلمانی قزاقستان به تهران دعوت شد

۸فروردین ۱۳،

قربان صیفی – سفیر ایران در جمهوری قزاقستان – با علیف – رئیس طرف قزاقی گروه دوستی پارلمانی قزاقستان و ایران – دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این دیدار سفیر کشورمان با اشاره به عزم و اراده سیاسی روسای جمهور دو کشور مبنی بر توسعه همه‌جانبه مناسبات، همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را مناسب دانست و گفت: برای تعمیق هرچه بیشتر روابط ضروری است نسبت به برقراری و توسعه همکاری‌های پارلمانی توجه بیشتری داشت.

صیفی با اشاره به نقش برجسته مجلس شورای اسلامی و ضمن معرفی رئیس و اعضای ایرانی گروه دوستی از علیف و گروه دوستی پارلمانی قزاقستان برای سفر به تهران و انجام گفت‌وگو و رایزنی با رییس و اعضای گروه پارلمانی ایران دعوت کرد.

علیف با تاکید بر لزوم توسعه روابط با کشور دوست و همسایه ایران اعلام کرد روابط دو کشور روز به روز توسعه می‌یابد و این روند ادامه خواهد یافت زیرا روسای جمهور دو کشور خواهان گسترش مناسبات می باشند.

وی با تاکید بر اهمیت همکاری‌های پارلمانی، بر ضرورت تشکیل جلسه بین گروه‌های دوستی پارلمانی دو کشور تاکید و ضمن استقبال از دعوت همتای ایرانی، ابراز امیدواری کرد که در اولین فرصت این ملاقات برگزار شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.