گروه رستاک نواحی مختلف کشور را دور می‌زند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه رستاک آلبوم تازه خود را در حوزه موسیقی مناطق مختلف کشور تولید می‌کند.

سیامک سپهری سرپرست و آهنگساز گروه رستاک در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: آلبوم تازه گروه رستاک مراحل ساخت خود را به نیمه رسانده و با به پایان رساندن بخش دیگری از مرحله ساخت خود وارد مرحله انتشار یافتن خواهد شد.

وی گفت: گروه رستاک برای برنامه های آینده خود در این آلبوم در نظر دارد با ایجاد تفاوت های اساسی که اتفاقا چندان هم به دور از آثار قبلی ما نیست، آلبومی درخور شان مخاطبان خود منتشر کند . چون رستاک تاکنون سعی داشته با توجه به سلیقه و ذائقه مخاطبان حرفه ای خود به ارائه ملودی ها و آهنگهای محلی بپردازد.

سپهری در ادامه درخصوص آلبوم تازه گروه رستاک گفت: در این آلبوم مانند آلبومهای قبل به موسیقی هایی از نواحی نختلف ایران پرداخته ایم که در آلبوم های قبل یا به آنها نپرداخته ایم و یا کمتر پرداخته ایم. به همین سبب در زمینه پژوهشی ، این آلبوم زمان بسیاری را به خود اختصاص داده است . هم اکنون نیز مشغول پژوهش و جستجو برای یافتن ملودی‌های شیرین نواحی مختلف ایران زمین هستیم که گروه رستاک تا کنون به آنها نپرداخته است.

وی با اشاره به اینکه ضبط آلبوم تازه رستاک از اوایل ماه آینده آغاز خواهد شد، تاکید کرد: با انتشار یافتن آلبوم تازه رستاک، قرار نیست گروه دیگری را به مردم معرفی کنیم بلکه قرار است در ادامه گروه رستاک و همین طور در ادامه فعالیتهای رستاک، آثار تازهی را ارائه دهیم و همین طور به بازسازی و بازنوازی آثار کهن بازمانده قدمای هنرمند ایران زمین بپردازیم.

سیامک سپهری همچنین با بیان اینکه در سازبندی گروه نیز تغییراتی لحاظ شده است، اضافه کرد: علاوه بر چنین تغییراتی ، همکاری با استادان بزرگ از نواحی مختلف کشور را در این آلبوم لحاظ کرده ایم که از حضور فیزیکی آنها در آلبوم نیز بهره مند شده ایم.

گفتنی است ؛ تازهترین آلبوم گروه رستاک تا پایان سال جاری روانه بازار موسیقی خواهد شد.

سیامک سپهری (سرپرست گروه)، فرزاد مرادی، بهزاد مرادی، پیران مهاجری، سارا نادری، اکبر اسمعیلی‌پور، احمد پارسا، مهران خداوردی، دانوش اسدپور، کاوه سروریان،نگار اعزازی، نیما نیک طبع، سپهر سعادتی، صبا جمالی اعضای ثابت گروه رستاک می باشند.

این گروه تا کنون آلبوم های همه اقوام منف رنگواره های کهن و سورنای نوروز را منتشر کرده است و او.لین گروه پرطرفدار موسیقی نواحی در ایران به شمار می رود.

پایان پیام/۴۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.