گروه «سپید و سیاه» به تور اروپایی می رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه سپید وسیاه

گروه سپید وسیاه

موسیقی – سودا مولائی: گروه موسیقی «سپید و سیاه» به سرپرستی پیمان میرآقاسی و خوانندگی وحید تاج در شهرهایی از اروپا به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، گروه موسیقی «سپید و سیاه» کنسرت‌هایی را در سه کشور سوئد، سوئیس و آلمان به روی صحنه می‌برد که طبق برنامه ریزی انجام شده اعضای این گروه ابتدا به سوئد خواهند رفت که طی آن ۲۶ مهر در استکهلم، ۲۷ مهر در گوتبری و ۲۸ مهر در ملمو به اجرای کنسرت می‌پردازند و سپس اعضای «سپید و سیاه» راهی سوئیس می‌شوند و در تاریخ ۲ آبان ماه در شهر برن این کشور به روی صحنه خواهند رفت، کشور آلمان هم مقصد نهایی این گروه خواهد بود و ۳ آبان در شهر کلن و ۴ آبان در شهر برلین برنامه‌های گروه «سپید و سیاه» پیگیری می‌شود.

شایان ذکر است که سورنا صفاتی (سنتور)، مریم رضایی نژادیان (تار)، کورش دانایی (تنبک)، مریم خدابخش (عود)، فرشاد صارمی (کمانچه)، مهشید خیرالدین (ساز‌های ضربی) به عنوان اعضای گروه در این اجرا‌ها، وحید تاج (خواننده) و پیمان میرآقاسی (قیچک آلتو) را همراهی خواهند کرد.

گروه«سپید و سیاه» به مدیریت پیمان میرآقاسی و خوانندگی وحید تاج کنسرت هایی را در سه کشور سوئد، سوئیس و آلمان به روی صحنه می برد.

پیمان میرآقاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، ضمن اعلام این خبر گفت: گروه«سپید و سیاه» در حالی جمعه این هفته کنسرت خود را در تالار وحدت به روی صحنه می برد که اعضای گروه پس از این برنامه خودشان را برای اجرا در ۳ کشور اروپایی آماده خواهند کرد.

مدیر گروه«سپید و سیاه» در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، گروه«سپید و سیاه» ابتدا به سوئد خواهد رفت که طی آن ۲۶ مهر در استکهلم، ۲۷ مهر در گوتبری و ۲۸ مهر در ملمو به اجرای برنامه می پردازیم.

وی همچنین عنوان کرد: ما در ادامه راهی سوئیس خواهیم شد و ۲ آبان در شهر برن این کشور کنسرتی را به روی صحنه می بریم. سپس به آلمان می رویم و ۳ آبان در شهر کلن و ۴ آبان در شهر برلین برنامه هایی را اجرا می کنیم.

پیمان میرآقاسی دربارهٔ قطعاتی که در این تور قرار است اجرا شود گفت: ما مجموعه ای از قطعاتی را که تا به امروز توسط گروه مان اجرا شده آماده کرده ایم و قصد داریم در هر کنسرتی بنا به فراخور حال و هوای حاضران در سالن، بخشی از آنها را اجرا خواهیم کرد.

وی در مورد اعضای گروه سپید و سیاه نیز عنوان کرد: اعضای گروه را در این تور کنسرت ها سورنا صفاتی(سنتور)، مریم رضایی نژادیان(تار), کورش دانایی (تنبک)، مریم خدابخش(عود)، فرشاد صارمی(کمانچه)، مهشید خیرالدین(ساز های ضربی)، وحید تاج(خواننده) و خود من به عنوان نوازنده قیچک آلتو تشکیل می دهیم.

این در حالی است گروه«سپید و سیاه» جمعه همین هفته ۲۲ شهریور کنسرتی را در تالار وحدت با خوانندگی وحید تاج در تالار وحدت به روی صحنه خواهد برد.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.