گروه موسیقی که در فیلم « چه کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد » ساخته بهمن قبادی حضور داشتند، در نیویورک به گلوله بسته شدند!

ممتازنیوز:

1452397 553178791424311 1267705497 n

گروه “یلو داگز” هفت سال پیش در تهران تشکیل شد و با فیلم “کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد” ساخته بهمن قبادی به شهرت رسید روز گذشته سه نفر از اعضای یک گروه راک ایرانی در محله بروکلین نیویورک کشته شده‌اند. گزارش شده که قاتل پس از تیراندازی خودکشی کرده است

آرش فرازمند، سروش فرازمند و علی اسکندریان سه قربانی این قتل گروهی‌اند که توسط یکی دیگر از اعضای موسیقی زیرزمینی ایران به نام علی‌اکبر که با گروه اختلاف‌هایی داشته، کشته شدند. علی‌اکبر، که نام خانوادگی او توسط پلیس نیویورک فاش نشده، پاسی پس از نیمه شب یازدهم نوامبر به محل اقامت “سگ‌های زرد” در محله ویلیامزبرگ شرقی حمله می‌کند و در حالیکه مسلح به یک تفنگ کالیبر ۳۰۸بود، طبقه به طبقه منزل را جست‌وجو کرده و به سمت همه ساکنان محل اقامت سگ‌های زرد شلیک می‌کند؛ سه نفر، را با شلیک گلوله به سر و صورت کشته و نفر چهارم هم از ناحیه دست با شلیک دو گلوله زخمی می‌کند. علی‌اکبر سپس به پشت بام رفته و با شلیک یک گلوله به گلوی خود و سمت مغز، جان خود را نیز می‌گیرد.

سگ‌های زرد” از گروه‌های مطرح موسیقی راک زیرزمینی در تهران بودند که در سال ۲۰۰۶به عنوان پناهنده به آمریکا آمدند و در محله بروکلین نیویورک به کار هنری خود ادامه دادند. گروه “یلو داگز” هفت سال پیش در تهران تشکیل شد و با فیلم “کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد” ساخته بهمن قبادی به شهرت رسید. موسیقی آن‌ها توجه منتقدان محلی نیویورک را به خود جلب کرده بود و در فستیوال‌های موسیقی مستقل برنامه اجرا می‌کردند و شبکه خبری سی‌ان‌ان هم در مورد آن‌ها و موسیقی زیرزمینی ایران گزارشی تهیه کرده بود. جسد ضارب در پشت بام پیدا شده است.

به گفته مقامات او با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده است. گروه “یلو داگز” در بین بسیاری از ایرانیان ساکن خارج از کشور از محبوبیت برخوردار بود. مارتین گرین من، یکی از ساکنان محلی که این حادثه در آن اتفاق افتاده به روزنامه “نیویورک دیلی” گفت: بچه‌های خیلی خوبی به نظر می‌رسیدند. به نظر نمی‌رسید که با کسی کاری داشته باشند و یا بچه‌های خشنی باشند.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.