گروه کر شهر تهران به تالار رودکی می‌رود

۲۶خردادماه،

گروه کر شهر تهران پنجم و ششم تیر سال جاری ساعت ۲۱ در تالار رودکی به اجرای کنسرت می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، در این کنسرت که به رهبری مهدی قاسمی انجام می‌شود، سوییت «شبح اپرا» برای گروه کر و پیانو، ۵ کرال مینیاتور اثر محمدرضا تفضلی، دیر مغان اثر امیر اسلامی، ۳ نیایش کوتاه برای گروه کر اثر مهدی قاسمی و همچنین قطعاتی از باخ، ویوالدی و هندل به اجرا گذاشته می‌شود.

بخش اول این کنسرت به اجرای آثار آهنگسازان معاصر ایرانی اختصاص دارد که بصورت آکاپلا (بدون همراهی ساز) اجرا خواهد شد. در ادامه، قطعه Lux Aeterna (نور ازلی) از آثار یکی از آهنگسازان معاصر کانادایی به همراهی ویلنسل سولو (محمدحسین غریبی) اجرا می گردد. سولوی باریتون و کنترتنور این قطعه را بهرنگ شگرف کار اجرا می کند.

در ادامه نیلوفر بدری کوهی همراهی پیانوی گروه کر شهر تهران در اجرای سوییت «شبح اپرا» را بر عهده دارد. همچنین در قسمت دوم این کنسرت، ارکستر سازهای زهی، گروه کر شهر تهران را در اجرای آثار آهنگسازان دوره باروک همراهی خواهد کرد.

علاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند به سامانه فروش اینترنتی بلیط سی گذر به آدرس www.sigozar.com مراجعه یا از طریق آموزشگاه موسیقی پارت (تلفن: ۶۶۹۰۵۰۷۷) نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.
پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.